پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۸۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
استاندار بوشهر در حاشیه جلسه بررسی رسیدگی به مشکلات کاسبان بازارچه سوخته دیلم که ۱۰ مهر رخ داد و دارایی تعداد کثیری مغازه دار در مدت کوتاهی خاکستر شد، اساسی‌ترین مشکلات فعلی مالباختگان و راه‌های جبران آن را بررسی کرد.
شعار سال: عبدالکریم گراوند در حاشیه جلسه بررسی رسیدگی به مشکلات کاسبان بازارچه سوخته دیلم بیان کرد: در این جلسه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، رئیس صندوق کارآفرینی امید، نماینده بنیاد مستضعفان، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، مسئولان شهرستان و کاسبان حضور داشتند تا نحوه رسیدگی و جبران آسیب‌هایی که به فعالان بازارچه ساحلی دیلم وارد آمده پیگیری و بررسی شود.

وی اساسی‌ترین مشکل این بازاریان را مالکیت زمین عنوان کرد و افزود: به راه و شهرسازی اعلام شده است که در دو هفته نحوه واگذاری زمین بازارچه را به مردم یا شهرداری بررسی کند، که گزینه پیشنهادی ما واگذاری زمین به مردم است تا پس از واگذاری ساخت شروع شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: به شهردار دیلم ماموریت داده شد که نقشه و طراحی را برای بازسازی بازارچه ساحلی با استحکام مناسب و حفظ اصول زیبایی شناسی آماده کند.

وی عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید برای ساخت هر واحد ۷۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد کرد و بنیاد مستضعفان هم همان طور که پیش از این گفته شده  قرار است ۲۴ میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه کمک کند. در زمینه تامین مصالح هم قرار شد بنیاد کمک کند.

گراوند، موضوع دیگر را ایجاد مکانی موقت برای کسب وکار بازاریان آسیب دیده عنوان کرد و افزود: به شهرداری ماموریت دادیم که هزینه ایجاد سازه‌ای موقت را برآورد کند و در اختیار ما بگذارد تا از بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان برای ایجاد آن کمک گرفته شود.

بازارچه ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر ۱۰ مهر آتش گرفت و دارایی ۲۰۰ مغازه و به تعبیری ۱۶۰ مغازه در مدت کوتاهی خاکستر شد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹، کدخبر:۲۹۰۰۸۱۴، iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
با این قانون نویسی ها نمیشه امیدوار بود به اوضاع کشور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
اين ها ميان يه ايده ميدن براي اينكه مردم اروم بشن و اميدوار بعد كهع يكم ميگذره ميگن اعع اين قضيه تبعات داره نميتونيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین