پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۰۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
علی اکبر تحویلیان، تهیه کننده تلویزیون با توجه به اهمیت برخی مشاغل در روز‌های کرونایی، گفت: برخی از مشاغل برای در خانه نشستن نیستند و باید برای در خانه ماندن بقیه تلاش کنند، از جمله این افراد هنرمندانی هستند که در حوزه تصویر کار می‌کنند که باید خوراک سرگرمی و در خانه ماندن را برای مردم تامین کنند.
شعار سال: علی اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال «از سرنوشت» که فصل سوم آن این شب ها از شبکه دو سیما در حال پخش است، درخصوص ادامه فعالیت ها و پروژه های سینمایی و تلویزیونی در روزهای کرونایی گفت: در شرایط کنونی باید تولیدات بیشتر شود تا مردم را سرگرم کرده و در خانه نگهدارند. این افرادی هم که تشویق می کنند تا تولیدات و پروژه ها را تعطیل کنید، سلبریتی هایی هستند که درآمد بسیار بالایی دارند و به دیگر عواملی که در حوزه سریال سازی و فیلمسازی فعالیت دارند و درآمد کمتری دارند توجه نمی کنند.

تحویلیان افزود: تا به حال هیچکدام از این افراد نیامده است و بگوید من که درآمد ماهانه چندصد میلیونی دارم و الان که چنین پیشنهادی می دهم، حاضرم حقوق یکسال افرادی که درآمد کمتری در این صنعت دارند را بدهم تا زمانی که این شرایط بد ادامه دارد.

تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون با توجه به اهمیت برخی مشاغل در روزهای سختی مثل کرونا، گفت: مگر ما به پزشک ها می گوییم در خانه بنشینند؟ یا به پرستارها می گوییم در خانه بمانند؟ برخی از مشاغل برای در خانه نشستن نیستند و باید برای در خانه ماندن بقیه تلاش کنند، از جمله این افراد هنرمندانی هستند که در حوزه تصویر کار می کنند که باید خوراک سرگرمی و در خانه ماندن را برای مردم تامین کنند تا این گونه به کادر درمان هم کمکی کرده باشند.

علی اکبر تحویلیان در واکنش به بیانیه اخیر خانه سینما مبنی بر تعطیلی پروژه های تصویری گفت: در خانه سینما هم اگر بیانیه ای صادر می شود اگر دقت کنید کارگردانان، تهیه کنندگان یا بازیگران و یا کلا صنوفی هستند که درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارند و زندگیشان تامین است، اما آیا دستیاران فیلمبرداری، صدابرداری، تدوین و... بیانیه داده اند؟ کسی که با درآمد ماهیانه ۴ میلیون تومان زندگیش را می گذراند چگونه می تواند کارش را تعطیل کند؟ چه کسی باید به دادش برسد؟ این که بنشینیم و بگوییم دولت باید به این ها پول بدهد، خب دولت از کجا باید پول بیاورد؟

وی افزود: مگر این هایی که در خانه مانده اند و همه پروتکل ها را رعایت کرده بودند کرونا نگرفتند؟ مگر پزشکان و پرستاران به این بیماری مبتلا نشدند؟ شغل ما و وضعیت کنونی ایجاب می کند که در این شرایط به مردم خدمت کنیم تا مردم در خانه بمانند و این زنجیره انتقال قطع شود، اینگونه آسیبش به شغل ما هم کاهش پیدا می کند. ما که مطمئن نیستیم سر کار کرونا می گیریم، جاهای دیگر در معاشرت هایی که داریم ممکن است مبتلا شویم.

تحویلیان در پایان گفت: دولت باید مشاغلی که ضرورت ندارند را تعطیل کند تا زنجیره انتقال قطع شود اما من شخصا به این نتیجه نرسیده ام که شغل ما از آن شغل هایی است که ضرورت دارد تعطیل شود، اتفاقا شغل ما نباید تعطیل شود تا بتوانیم مردم را در خانه نگهداریم و از آن طرف هم باید برنامه های سرگرم‌کننده و خوب بسازیم که مردم‌ با خیال راحت در خانه بمانند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 20 آبان  1399، کد خبر: 1665783،  www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
اين موضوع بايد بين مردم ايران حل بشه وگرنه اين منازعات رسانه اي كار به جايي نميبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
شما براي عقب موندن خودت از درامد دوست داري جان هنرمندان رو به بازي بگيري؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
الان صحبت سلامت هنرمندان هست اين مساله چطوري قراره تامين بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
ایشون هم نفسش از جای گرم داره بلند میشه و به هیچ عنوان به فکر سلامت هنرمندان نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
الان براي اينكه هنرمند ها پول ندارن بايد به كشتنشون بديم ايا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین