پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۶۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روز‌های اخیر و در نامه‌ای خطاب به مدیران دولتی فعال در حوزه حمل و نقل کشور، بیان کرده که:  اجتناب از هرگونه جابه‌جایی مسافر، به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا؟ این یعنی هر ایرانی برای هر سفر، دستکم باید ۲۵۰هزارتومان هزینه برای تست کرونا در نظر بگیرد.
شعارسال: علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز طی روز‌های اخیر و در نامه‌ای خطاب به معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیرعامل راه‌آهن و معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با موضوع اجتناب از هرگونه جابه‌جایی مسافر، به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا اعلام کرد.

نامه معاون بهداشت وزیر بهداشت به شرح زیر است:

از این رو و طبق مصوبه صادر شده از سوی وزارت بهداشت و همچنین در راستای اجرای بند هفت مصوبه جلسه ۴۲ ستاد ملی مدیریت کرونا درباره عدم جابه‌جایی مسافران دارای تست کرونای مثبت و با عنایت به تسریع در قطع زنجیره انتقال کرونا از تاریخ ۲۸ آبان ۹۹ هرگونه جابه‌جایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا ممنوع اعلام شده است.

بدین منظور با توجه به پیاده‌سازی بستر فنی توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران لازم است با هماهنگی آن سازمان نسبت به برقراری ارتباط با بستر دولت الکترونیک آن سازمان اقدام و از این طریق استعلام لازم از پایگاه داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۸۴۵۱۵، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
من موندم حس ميكنم اين ها واقعا نه تنها روي ايران بلكه توي كره زمين هم زندگي نميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
كرونا در ايران بيشتر از اينكه يك بيماري براي مقابله باشه يك بازي به حساب مياد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
حال مردم اصلا خوب نيست نه جسمي نه روحي نه مالي نه فرهنگي نه اقتصادي نه هيچيييييييييييي
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین