پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
موضوع درگذشت مرتضی پاشایی یکی از موارد عجیبی است که هنوز هم لازم است از دیدگاه جامعه شناسی بررسی شود. توجه افکار عمومی به فوت او به اندازه‌ای بود که یک روزنامه ورزشی حرفه‌ای هم تمام صفحه اول خود را به این موضوع اختصاص داد و هفته‌های بعد نشست‌هایی در حوزه جامعه‌شناسی برای تحلیل چرایی تجمع مردم در شهر‌های مختلف برای یادبود او برگزار شد.
شعار سال:«مرتضی رفت به یک خواب بلند» ؛ موضوع درگذشت مرتضی پاشایی یکی از موارد عجیبی است که هنوز هم لازم است از دیدگاه جامعه شناسی بررسی شود. توجه افکار عمومی به فوت او به اندازه ای بود که یک روزنامه ورزشی حرفه‌ای هم تمام صفحه اول خود را به این موضوع اختصاص داد و هفته‌های بعد نشست‌هایی در حوزه جامعه‌شناسی برای تحلیل چرایی تجمع مردم در شهرهای مختلف برای یادبود او برگزار شد.

تا مدتها بعد از درگذشت مرتضی پاشایی، جوان‌هایی در گوشه و کنار کشور بودند که تیپی شبیه او داشتند. مراسم تشییع و ترحیم او به یکی از گسترده ترین و باشکوه‌ترین مراسم تبدیل شد.

پاشایی که متولد مرداد ۶۳ بود سال ۹۱ با انتشار رسمی آلبوم "یکی هست" معروف شد اما از آذر ۹۲ بیمار شد و پس از یکسال در سی سالگی درگذشت. روحش شاد.
 


پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از مردم سالاری آنلاین
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
هيچ كس نفهميد براي چي مردم اين همه احخساسات از خودشون بروز دادن و حماسه فرهنگي ساختن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
اون سال فراموش ناشدني بود! همه مردم از هر قشري اومده بودن طوفان به پا شده بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
با اینکه مدت کمی بود که به عرصه موسیقی اومده بود ولی تونست تو همون مدت جایش را در دلهای مردم باز کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین