پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۱۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
جزئیات محدودیت‌های اول آذرماه که تا این لحظه اعلام شده است. جزئیات محدودیت‌های اول آذرماه که تا این لحظه اعلام شده است از روز شنبه حدودا ۱۵۰ شهر که عمدتا کلانشهر هستند و شامل تهران هم می‌شود به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.
شعار سال: جزئیات محدودیت‌های اول آذرماه که تا این لحظه اعلام شده است. جزئیات محدودیت‌های اول آذرماه که تا این لحظه اعلام شده است از روز شنبه حدودا ۱۵۰ شهر که عمدتا کلانشهر هستند و شامل تهران هم می‌شود به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.

خروج از شهر‌ها جریمه ندارد، اما اگر فردی به شهر دیگر وارد شد جریمه می‌شود. اگر فردی از شهر نارنجی وارد هر شهری شد ۵۰۰ هزار تومان و از شهر قرمز ۱ میلیون تومان جریمه می‌شود.

تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در مناطق قرمز منع خواهد شد. هر شهر محدودیت‌های خودش را دارد. با راه اندازی سیستم مشترک با وزارت ارتباطات از دو هفته آینده افرادی که قصد مسافرت با هواپیما و اتوبوس دارند تنها با کد ملی قادر به دریافت بلیت خواهند بود.

افراد مبتلا به کرونا تا ۱۴روز حق سفر ندارند. برخی مشاغل شیفت شب (کارکنان بیمارستان‌ها، صدا و سیما و …) مشمول جریمه تردد شبانه نمی‌شوند.
مسئولان این سازمان‌ها و مشاغل با ارسال فهرست شماره خودرو کارکنان خود به فرمانداری‌ها از جریمه این افراد جلوگیری کنند.

بانک‎ها در تعطیلات ۲ هفته‎ای کرونا تعطیل نمی‎شوند محدودیت‌های شبانه شامل تاکسی‌ها و تاکسی‌های اینترنتی که نامه مکتوب از پلیس دارند نخواهد شد تا سه ماه انفصال خدمت و جرائم نقدی برای مدیران دولتی و غیر دولتی پیش بینی شده است

کارمندان می‌توانند تخلف مدیران را با شماره ۱۹۰ گزارش کنند تاکسی‌های اینترنتی و وسایل حمل و نقل عمومی طبق مجوز‌هایی که صادر می‌شود می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نبض بازار، تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: nabzebaazaar.com، ۹۸۶۵۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
امیدوارم که این طرح به طور جد اجرا بشه وشاهد ریزش امار کرونا باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
اين محدوديت ها هم كرونا رو در ايران كمتر نميكنه حالا دو هفته بعد خواهيد ديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
مثل طرح های قبلیشون که اجرا نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین