پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۲۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
وضعیت تحویل کارت ملی جدید به هر دلیل ممکن در هاله‌ای از ابهام زشت قرار گرفته و مردم با تکه‌ای کاغذ پاره، بشکلی نازیبا امورات خود را می‌گذرانند. لطفا چاره اندیشی نموده و در صورت تداوم مشکل، همان کارت‌های قبلی یا چیز دیگری را بعنوان جایگزین در نظر بگیرید. این شیوه سرگردان گذاشتن مردم نه قانونی است و نه اخلاقی.
شعارسال:بخش زیادی از جمعیت کشور برای اخذ کارت ملی جدید ثبت نام کرده اند (شما بخوانید تاریخ نگاری). ماه‌ها و سال‌ها از آن زمان می‌گذرد و ثبت احوال کشور بنا به دلایلی که ذکر می‌کند (وارداتی بودن تراشه و مواد اولیه تولید کارت)، دچار نوعی بی تصمیمی و انفعال مسلم شده است. گویا نه راه پس دارد و نه راه پیش.

بعنوان رسانه و به نمایندگی از طرف افکار عمومی به مدیران خوبمان در سازمان ثبت احوال هشدار داده می‌شود که چنانچه ظرف یک ماه، از این بی تصمیمی خارج نشوند، موضوع از طریق ریاست محترم قوه قضائیه بشکل مستقل پیگیری خواهد شد.

سازمان ثبت احوال اگر می‌بیند که به هر دلیل قادر به تامین کارت و تراشه نیست، الزاما باید از راهکار‌های دیگر نظیر بازگرداندن همان کارت‌های قبلی استفاده کند. معنا ندارد که تکه‌ای کاغذ که به راحتی گم یا تخریب می‌شود را به اسم کارت ملی در اختیار شهروندان قرار دهیم و به ادله موجه و غیر موجه، کم توانی در تامین تراشه و پوکه کارت، شهروندان را در نوعی بلاتکلیفی ناشایست، سرگردان بگذاریم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
بنده الان 3 سال درخواست دادم هنوز آماده نشده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
دم شعار سال گرم با این تیر نویسی ها و متن نویسی هاش که درد دل مارو به همه مردم میرسونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
تیتر فوق العاده جذابی بود خیلی حال کردم و در خبرگزاری کوچیک خودم با اجازه شما ازش استفاده میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
دم شعار سال برای نوشتن این متن های اعتراضیش گرم فوق العده مینویسن بچه هاتون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین