پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۲۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
علی رغم دستور رهبری و رئیس جمهور و تلاش‌های انجام شده، سازمان برنامه و بودجه اخیراً آب پاکی را روی دست وزارت جهادکشاورزی ریخته و صراحتاً اعلام کرده است که اعتبار مورد نیاز برای احیای مرغ لاین آرین را در سال جاری تأمین نخواهد کرد.

شعار سال: علیرضا عباسی، نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال با اشارۀ رهبری و دستور مستقیم رئیس‌جمهور و با مشارکت 20 نهاد و دستگاه، یک طرح ملی با هدف احیای مرغ داخلی اجرایی شده است، افزود: تاکنون علی‌رغم مشکلات پیشِ‌رو و سنگ‌اندازی‌های داخلی و خارجی، اجرای برنامه مطابق اهداف پیش‌بینی‌شده به‌نحو مناسب در حال انجام است. این طرح نیازمند 700 میلیارد تومان اعتبار است، که البته تنها 40 میلیارد آن هزینه‌ای است و مابقی در قالب وام سرمایه در گردش در اختیار تولیدکنندگان یا بازسازی زیرساخت و تجهیزات مرکز لاین قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه تا این مرحله پیشرفت این پروژۀ ملی بسیار خوب بوده است، سازمان برنامه و بودجه اخیراً آب پاکی را روی دست وزارت جهادکشاورزی ریخته و صراحتاً اعلام کرده است که اعتبار مورد نیاز برای احیای مرغ لاین آرین را در سال جاری تأمین نخواهد کرد.

عباسی اضافه کرد: با این شرایط، خط تولید مرغ داخلی که به‌واسطه تحریم سال گذشته و برای مقابله با این تحریم‌ مجدداً راه‌اندازی شده بود، به مشکل خواهد خورد.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:27آبان1399، کدخبر:-، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
1
اقايان و همراهان دولت اقاي روحاني هميشه با خودكفايي ها مخالفت ميكنن تا كشور را وابسته نگه دارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
1
اين ها دست به يكي كردن تا توليد عقب بمونه و مردم تحت فشار باشن تا بتونن مذاكره كنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
1
0
اتفاقا ايشون داره كار خوبي ميكنه و فلسفه اي پشت اين قضيه هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
چون همشون خائن به ملک و ملت هستند و به دنبال منافع شخصی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین