پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۹۹۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
عباس امینی زاده گفت: اگر برخورد‌های قانونی به درستی و به موقع انجام نشود، دستگاه‌های مسئول و نظارتی شهرداری را زیر سوال می‌برند. اگرچه قصوری در نوع برخورد مأموران ما صورت گرفته، اما باید به تصرف غیرقانونی هم توجه کرد و آن را نیز مدنظر داشت.
شعار سال: برگزیده‌ای از اظهارات شهردار بندرعباس را در متن زیر می‌خوانیم:

ما در شهرداری بندرعباس، مجموعه وظایف قانونی بر عهده داریم و براساس قانون متناسب با آن عمل می‌کنیم.

اگر برخورد‌های قانونی به درستی و به موقع انجام نشود، دستگاه‌های مسئول و نظارتی شهرداری را زیر سوال می‌برند. اگرچه قصوری در نوع برخورد مأموران ما صورت گرفته، اما باید به تصرف غیرقانونی هم توجه کرد و آن را نیز مدنظر داشت.

بنده به عنوان یک شهروند و مسئول نوع برخورد صورت گرفته را محکوم می‌کنم و با خاطیان برخورد شدید انجام می‌دهیم و مأمورانی که در این موضوع دخیل بودند را به طور قانونی مورد برخورد قرار خواهیم داد کما این که اکنون نیز این نیرو‌ها از خدمت معلق شده‌اند.
 
بیش از 43 درصد بافت فرسوده

بندرعباس دارای بیش از ۴۳ درصد بافت فرسوده است. البته افتخار بنده هم این است که در بافت فرسوده شهر زندگی می‌کنم و درد مردم را هم می‌فهمم و خودم را در قبال این مسائل و مشکلات مسؤول می‌دانم. اگر ما در شهرداری در قبال تصرفات غیرقانونی اقدام مناسب، درست و به موقعی انجام ندهیم، از آن جا که بندرعباس شهری مهاجرپذیر است شاهد روزانه صد‌ها تصرف غیرقانونی خواهیم بود که شیرازه شهر را از هم می‌پاشد و در بسیاری از موارد، موجب اجحاف به مردمی می‌شود که به طور قانونی در حال زندگی در این شهرند. ما از ورود دستگاه قضایی به موضوع تقدیر می‌کنیم و این ورود به موقع می‌تواند ابعاد دیگر موضوع را روشن کند و ما را نیز در انجام وظایف‌مان کمک کند.
 
برای خدمت آمده ام؛ نه استعفا
 
در همان روز چهارشنبه هفته گذشته دستور دادم که تیم اجرایی که در محل تخریب حضور یافته بودند، از خدمت معلق شوند تا بررسی دقیق و بیشتری صورت گیرد. هر فردی در هر مسؤولیتی فراز و فرود‌هایی دارد و شخصا هر کسی نظری در مورد عملکرد بنده ارائه می‌کند، خوشحال می‌شوم و این نظرات مردم نشان دهنده آن است که نسبت به شهرشان و محل زندگی‌شان نظراتی دارند و اهمیت قائل هستند و در این بین هم ممکن است برخی نظرات احساسی داشته باشند. مورد استعفا؛ بنده برای خدمت آمده‌ام و قرار نیست که با هر اتفاقی از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کنم. کار‌های زیادی مانده که باید آن‌ها را تکمیل کنم و کار‌های بزرگی هم شده که نیاز به معرفی و ارائه گزارش دارد. بنده برای استعفا نیامده‌ام برای کار کردن وارد شده‌ام و خدمت می‌کنم.
 
آلونکی که تخریب شد
 
در مورد اخیر هم باید بگویم که ملک تخریب شده، از نظر قانونی فضای سبز بوده و متعق به راه و شهرسازی است و هرگونه ساخت و ساز در آن غیرقانونی بوده است. از لحاظ قانونی نیز هر ساخت و ساز غیرقانونی تا زمانی که سقف زده نشده باشد، می‌توانیم تخریب آن را انجام دهیم و در این زمینه قانون بسیار شفاف است. در مورد نوع برخوردی که صورت گرفته، بنده نیز آن را نمی‌پسندم و وضعیتی که بوجود آمد، درست نبود. بنده خودم ساکن بافت فرسوده هستم و زادگاه من در این مناطق بوده است و درد و مشکل مردم را به خوبی حس می‌کنم و لذا در طول این سال‌های مدیریتم در شهرداری، نهایت همکاری و همراهی را با این گونه موارد داشته‌ایم. در مورد فیلم گرفته شده و پخش شده نیز دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری‌هایی در دست انجام دارند. ممکن است برخی مسؤولان و افراد قصد تسویه حساب شخصی داشته باشند. اما خبرنگاران آگاه هستند و می‌توانند پشت پرده این اتفاقات را روشن کنند و اهداف را بررسی و روشن سازند.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برخط نیوز، تاریخ انتشار: 1 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:160595274713، barkhat.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
دست شما درد نکنه حداقل به همین عذرخواهی هم قائل شدی بقیه مدیران همین رو هم به مردم نمیگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
این اقارا باید هم اخراج کرد هم نصف اموالش را گرفت و به این زن بیچاره داد و هم خانه ساخت
ناشناس
Netherlands
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
دست شما درد نکنه که با وقاحت تمام داری این حرف رو میزنی عذرخواهی شما به درد چی میخوره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
با وجود چنین مدیرانی ایران به هیچ جایی نمیرسه یعنی باعث و بانی این اتفاق دقیقا خود ایشون بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
بندرعباس برای مردم خودش در سطح شهرداری و استانداری چیکار کرده که این همه طلب کارانه داره حرف میزنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین