پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان از شهروندان شهر‌های قرمز خواست تا به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک مراجعه نکنند، زیرا تا اطلاع ثانوی خدماتی در این مراکز ارائه نمی‌شود.
شعار سال: سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان افزود: بر اساس مُصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز شماره‌گذاری و دفاتر تعویض پلاک در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز کرونا از امروز اول آذر و با شروع اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند ویروس کرونا تعطیل خواهد بود.

وی با بیان‌اینکه این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تعدادی از مردم برای دریافت خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک برای اول و دوم آذر بصورت اینترنتی نوبت گرفته بودند که از آن‌ها می‌خواهیم بدلیل تعطیلی اعلام شده، به این مراکز مراجعه نکنند.

محمدی از شهروندان شهر‌های قرمز خواست تا به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک مراجعه نکنند، زیرا تا اطلاع ثانوی خدماتی در این مراکز ارائه نمی‌شود.

شهر‌های دارای وضعیت قرمز در استان اصفهان شامل اصفهان، کاشان، آران و بیدگل، اردستان، تیران و کرون، خمینی شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نایین، گلپایگان و نطنز هستند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌ها که در وضعیت نارنجی قرار دارند خدمات تعویض پلاک با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ارائه خواهد شد.

وی همچنین با بیان‌اینکه دوربین‌های نظارتی سطح شهر برای ثبت تخلفات مربوط به محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر فعال است، گفت: همه واحد‌های گشت پلیس راهور نیز در سطح شهر‌ها فعالیت دارند و به جریمه خودرو‌های شخصی دارای پلاک غیربومی که به قصد مسافرت وارد شهر‌های قرمز و نارنجی می‌شوند، اقدام خواهند کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: اگر خودروی شخصی پلاک غیربومی از نیرو‌های خدماتی یا کارمند اداره‌ها، مراکز درمانی و قضایی و رسانه‌ها باشند یا تردد ضروری داشته باشند مشمول جریمه نخواهند شد.

وی با بیان‌اینکه تردد خودروی شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهر‌های قرمز نیز مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد، از مردم خواست تا نهایت همکاری را در اجرای مُصوبه‌ها و محدودیت‌های جدید داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۹۰۸۶۰، borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین