پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۱۳۰۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
گمرک اعلام کرد: از اول آذرماه، از پذیرش هر گونه مراجعه حضوری در دفاتر گمرکی، صادرات، واردات، ترخیص و ... خودداری خواهد کرد.
شعار سال: گمرک ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه مراجعان محترم اعم از فعالان تجاری و اقتصادی، صاحبان کالا و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌رساند با توجه به تصمیمات متخذه گمرک ایران در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلامی، از روز شنبه ۱ آذرماه، دفاتر واردات، صادرات، تعرفه و ارزش حوزه معاونت امور گمرکی گمرک ایران از پذیرش ارباب رجوع به صورت حضوری معذور بوده و صرفاً به درخواست‌هایی که از طریق اتوماسیون اداری به این دفاتر واصل شود ترتیب اثر داده خواهد شد.

لذا موکداً توصیه می‌گردد از مراجعه حضوری به دفاتر حوزه معاونت فنی «جدّاً» خودداری و درخواست‌های خود را از طریق ارسال سیستمی و شماره‌هایی که متعاقباً اعلام خواهد شد پیگیری نمایند. گمرک جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 30 آّبان 1399، کد خبر: 585661،  www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
گمرک داره کم کم خیال خودش رو راحت میکنه و در بستر غیر حضوری ها میتونه حسابی دلی از عزا در بیاره
ناشناس
Netherlands
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
گمرکی ها هیچ تقصیری ندارن مطئن باشید هرچی که هست دست وزارت صمت هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
اینطوری که کالاها ممکن نقص داشته باشه حضوری با اطمینان بیشتری کالا های وارداتی خودشون و دریافت می‌کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین