پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۲۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
سروش قاضی نوری نائینی در توئیتی ضمن انتقاد به رویه وزارت بهداشت اظهار داشت که سیاست‌های فعلی این وزارتخانه، در حال نابودی صنعت نوپای دارو‌های بایوتک در ایران است.
شعار سال:سروش قاضی‌نوری نایینی رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در توییتی نوشت: غیر از مسائلی در وزارت بهداشت که در نامه و استعفای دکتر ملک‌زاده آشکار شد، در جریان باشید که سیاست‌های فعلی این وزارتخانه، در حال نابودی صنعت نوپای داروهای بایوتک در ایران است. این وزارتخانه (به خاطر تضاد منافع یا ترس از افزایش هزینه‌های خودش و بیمه‌ها یا ...) نه مجوز ورود داروهای بایوتک جدید به لیست داروهای کشور را می‌دهد و نه حتی برای صادرات با تولیدکنندگان همکاری می‌کند. این تنها یکی از نتایج فاجعه‌بار ادغام همه وظایف حوزه بهداشت (از آموزش و پژوهش تا مقررات‌گذاری و تنظیم‌گری تا بیمارستان‌داری تا نظارت و حتی تا تخصیص ارز و ...) در یک وزارتخانه است. این شیوه با هیچ آموزه سیاستگذاری و حکمرانی نوین سازگار نیست.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی فانا
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
وزارت خونه ها در دولت روحانی همشون دست به دست هم دادن تا کشور رو به فنا بدن نمیبخشیمت اقای روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
هرچیزی که در ایران خودی بوده و برای خودمون بوده در دولت روحانی ازمون گرفته شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین