پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۱۳۹۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
در کارزار جامعه در مقابل کرونا، کمتر توجه‌ای به کارکنان بانکی خصوصا کارکنان فعال در شعب بانک از طرف افکار عمومی صورت گرفته است. مردم محیط بانک‌ها و تجهیزات بانکی را بعنوان اماکن و تجهییزات دارای پتانسیل آلودگی قلمداد می‌کنند. اما کمتر توجه‌ای به کارکنانی که در این محیط فعالیت می‌کنند، ندارند. واقعا چرا باید این گونه ببینیم و عمل کنیم؟
شعار سال:در این کشور پهناور و در این خاک‌ مردان غیور همیشه مردمانی از جنس پاکی و از خودگذشتگی بوده و هستند که برای دفاع از حیثیت ، شرف ، خاک و پرچم شان از هیچ کوششی دریغ نکردند و در تمام سختی ها همچون کوهی استوار در کنار مردم شریف این مرز و بوم بودند.

در زمان جنگ تحمیلی جوانان و غیور مردان در پشت خاکریزهای جبهه در برابر نابرابری و ایادی استعمارگران ایستادگی کردند تا گزندی به این هم وطنان شان وارد نگردد.

این نهال و فرهنگ هم اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده است . حال خاکریز ها به باجه ها و گیشه های بانکی بدل شده است. کارکنان بانکی ، پشت باجه های بانک  از خود گذشتگی کردند و  تمام قد، در حال خدمت رسانی به مردمند.
 
 وظیفه تک تک ماست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و در مبارزه با ویروس کرونا ، این دشمن مشترک سلامت را شکست دهیم. بیاییم با استفاده از خدمات غیرحضوری بانک ها ، در این راستا هم پیمان باشیم.
 
 
پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
ای هزار کاش که کرونا نبود و این عزیزان رو که این همه هم براشون زحمت کشیدیم تا به اینجا برسن از دست نمیرفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
دم بانک ملی برای این کار فوق العاده عالیش گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین