پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۰۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
پیرو روند رسیدگی به تخلفات و مبارزه با فساد توسط دستگاه قضایی، کیومرث نیاز آذری مدیرکل اسبق اطلاعات مازندران به اتهام مشارکت در قاچاق حدود ۲ تن طلا دستگیر شد.
شعار سال: کیومرث نیاز آذری از زمان تاسیس وزارت اطلاعات تا سال ۸۵ ریاست اداره کل اطلاعات استان مازندران را بر عهده داشت.

وی پس از بازنشستگی در سال ۸۵ تقریبا به مدت ده سال بر صندلی ریاست دانشگاه آزاد مازندران تکیه زد و در نهایت با آمدن علی‌اکبر ولایتی به این دانشگاه (سال ۹۵) برکنار شد.

نامبرده پدر متهم مصطفی نیازآذری است که پس از دستگیری اکبر طبری به کانادا فرار کرد.

نیازآذری متهم ردیف پنجم پرونده جنجالی اکبر طبری است که به اتهام ارتشاء و پرداخت رشوه پس از دستگیری طبری، به سرعت از کشور متواری شد.

۱۸ خرداد ماه اولین جلسه رسیدگی به پرونده اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه و ۲۱ متهم دیگر برگزار شد، دادگاهی جنجالی که مصطفی نیازآذری متهم ردیف پنجم آن است.

نیازآذری فرزند کیومرث متولد سال ۱۳۵۷ در مازندران و پدر او طی سال‌های متوالی رئیس اداره اطلاعات استان مازندران بوده، همچنین پسر عموی او حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی بوده است.

نیازآذری پس از دستگیری اکبر طبری به سرعت از کشور متواری شد. اتهام او مشارکت در تشکیل شبکه ارتشاء و پرداخت رشوه به اکبر طبری به میزان ۵ قطعه زمین در بابلسر است.

بر اساس آنچه گفته شده همکاری نیازآذری و طبری به دی ماه سال ۹۰ باز می‌گردد، زمانی که نیازآذری به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور بازداشت شد، اما پس از دخالت طبری و اعمال نفوذش برای نیازآذری حکم برائت صادر شد، البته علاوه بر نیازآذری با نفوذ طبری برای متهمان دیگر هم حکم برائت صادر شد.

این اعمال نفوذ بدون هیچ هزینه‌ای نبود. نیازآذری در قبال آزادی و تبرئه شدن، ۱۵ هزار متر زمین و سه طبقه ویلای لوکس را در یکی از بهترین نقاط شمال کشور به طبری داد و حتی هزینه ساخت ویلا را هم نیاز آذری پرداخت کرد، ویلایی به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال که برای طبری شد.

این ویلای گران و لوکس در قبال کارسازی برای پرونده‌های نیاز آذری بود و البته طبری هم با اسم مستعار حسینی از این ویلا بهره برد و آن را به نام همسر خود زد.
 
شعار سال با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اسکان نیوز،تاریخ انتشار:7آذر1399،کدخبر:32012،www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
دو تن طلا؟؟؟؟ اونم مدیر کل اطلاعات؟ با این وضعیت دیگه به کی میشه اعتماد کرد واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
اين خبر خيلي ميتونه براي اطلاعات كشور بد باشه اين مديران از كشور به دور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
همين يكي رو كم داشتيم ماشالله نفوذ تا كجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
اعتماد مردم به مسئولين داره به شدت كم ميشه و اين اصلا براي نظام خوب نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
مدیر کل اطلاعات اون هم در استان مازندارن همچین کاری کرد؟ یا حسین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین