پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
رئیس کمیته‌امداد امام خمینی (ره ) کشور گفت: اگر مدیری از زکات و صدقات مردم برای هزینه‌های انتخاباتی استفاده کند اخراج خواهد شد.

شعارسال : سید پرویز فتاح امشب در نشست با امدادگران استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 2 هزار و 400 شهید 8 سال جنگ تحمیلی همچنین شهدای بعد از جنگ این استان مثل شهید عزت‌الله سلیمانی که در بدو ورود با پیکر پاکش مواجه شدیم نشان از ظرفیت بالای این استان در دفاع از کشور است .

وی با بیان اینکه در تاریخ 16 فروردین ماه امسال اساس‌نامه کمیته‌امداد توسط رهبر معظم انقلاب تغییر کرد، افزود: این می‌تواند یک فرصت برای کمیته‌امداد امام خمینی (ره ) باشد که توسط رهبر در اختیار این نهاد قرار گرفته است.

فتاح در ادامه گفت: نقاط قوت و ضعف کمیته‌امداد باید شناسایی شده نقاط قوت ادامه پیدا کند و نقاط ضعف برطرف شود .

رئیس کمیته‌امداد امام خمینی (ره ) با اشاره به اینکه قبول داریم که کمیته‌امداد به سمت امدادمحوری رفته است تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده‌ای که مددجویان زن که بعضا جوان هم هستند با آن مواجه‌اند این است که با یک مددکار مرد روبه‌رو هستند که این مشکل تقریبا در این استان رفع شده و امیدواریم هرچه زودتر در کل کشور نیز با این معضل روبه‌رو نباشیم.

این مسئول ادامه داد: چیزی که ما در کمیته‌امداد با آن روبه‌رو هستیم روحیه جهادی، انقلابی و بسیجی است.

فتاح با اشاره به اینکه هزینه‌ها باید منطقی باشد افزود: ممکن است تعداد مددجوها زیاد باشد که این به دلیل شرایط کشور است ولی نظام اسلامی مشکلات بزرگ را حل کرده و ناممکن‌ها را ممکن کرده است.

رئیس کمیت‍ه‌امداد امام خمینی (ره ) اضافه کرد: باید روش جمع‌آوری کمک‌های مردمی را عوض کنیم چون دیگر کسی پول در جیب‌اش نگه نمی‌دارد تا در صندوق‌های صدقات بیاندازد باید روش جمع‌آوری صدقات مردم به صورت الکترونیکی شود.

این مسئول تاکید کرد: طرح تغییر جمع‌آوری کمک‌های مردمی آماده است که با همکاری دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی در کمیته‌امداد بسیار مهم است، عنوان داشت: امیدوارم روزی برسد که مددکار همه مددجویان زن خانم‌ها باشند.

فتاح نقش کمیته‌امداد در مسائل سیاسی و انتخاباتی علیه یا له فرد یا حزب خاصی را مردود دانست و تاکید کرد: ما با مسائلی که در گذشته کمیته‌امداد بوده کاری نداریم ولی الان اگر مدیری از زکات و صدقه‌های مردم برای هزینه‌های انتخاباتی استفاده کند اخراج خواهد شد و بالاترین کار سیاسی برای یک مددکار کمیته امداد این است که حتی در روز انتخابات به مشکلات مددجویان برسد.

وی گفت: ما به مسائل پرسنلی و کارمندی اهتمام ویژه داریم فقط برای حل آن‌ها نیاز به زمان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه وام‌های کارمندان از مددجویان جداست ادامه داد: آمارها باید واقعی باشند و نباید برای خوش‌آمد دیگران دست در آمار و ارقام برد.

رئیس کمیته‌امداد امام خمینی (ره ) بیان داشت: رفتار مدیران باید ساده، انقلابی، بسیجی، ارزشی، ولایی و مومنانه باشد.

وی از اعزام مددجویان و کارمندان اعم از قراردادی و رسمی به عتبات‌عالیات خبر داد و افزود: طبق هماهنگی که با رئیس سازمان حج و زیارت صورت گرفته مقرر شده است هرکسی که نخواهد به این سفر برود می‌تواند وجه آن را دریافت کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت فارس، تاریخ انتشار سه شنبه 12 آبان 1394 ، کد مطلب : 13940812001644 : www.farsnews.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
ای کاش می شد روحانی هم اخراج کرد با این همه وعده و وعید دروغ که به خورد مردم داده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
واقعا فقط اخراج بشن؟ جریمه ای چیزی؟ چقدر راحت داریم برخورد میکنیم با بعضی از چیزهای خیلی مهم
ا.ف75
پاسخ ها
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
این حرف فتاح بو داره. نکنه این اتفاق افتاده باشه؟؟؟ آقای فتاح خیلی موضوع به این مهمی را دست کم گرفتن. فقط اخراج؟ همین؟ نه آقای فتاح چنین مدیری باید اعدام شه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
ادم هرروز حرفای جدید میشنوه خدا شاخ درنیاریم خوبه....ینی به صدقه مردمم رحم نمیشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
امیدواریم که اخراج بشن:)) بله اقا به صدقه مردم هم رحم نمیکنن!
ا.ف75
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
نکنه فتاح یه چیزایی در این مورد میدونن و به مردم نمیگن... این حرف همینجوری گفته نشده. شک نکنین یه اتفاقایی در این مورد افتاده و مدیرانی صدقات رو خرج تبلیغات حزبی و انتخاباتی کردن؟؟ احتمال زیاد مصداق داره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
نه تنها باید اخراج بسن بلکه باید ابروشون هم برده بشه تا دیگه از این کار های قبیح نکنند
ا.ف75
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
0
0
آقای فتاح یعنی چی که مدیری که صدقات مردم رو هزینه ی انتخاباتی کنند اخراج میشوند؟؟ مدیری که صدقات مردم رو در جای واقعی اش خرج نکنه و هزینه تبلیغاتی کنه باید گردنش را در ملا عام زد تا درس عبرتی باشد برای مدیران دیگر.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین