پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۷۲۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
طی ۲ روز گذشته، برخی افراد خارج‌نشین روی به دروغگویی‌های تکراری آورده و با سیاسی‌کاری، درصدد انحراف مجدد افکار عمومی برآمدند، اما پروانه کسبی که مشاهده می‌کنید، صاحب "بایا" را معرفی کرده است.
شعار سال:مدتی است تبلیغات پرتکرار سایت اینترنتی "بایا" برای مخاطبان تلویزیون ایجاد ابهام نموده که صاحب این شرکت کیست؟ طی ۲ روز گذشته، برخی افراد خارج‌نشین روی به دروغگویی‌های تکراری آورده و با سیاسی‌کاری، درصدد انحراف مجدد افکار عمومی برآمدند اما پروانه کسبی که مشاهده می‌کنید، صاحب "بایا" را معرفی کرده است.

ابراهیم ابراهیم بای سلامی(مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت دانش پارسیان) مالکیت "بایا" را برعهده دارد. شرکتی که سال ۹۷ در روز صنعت و معدن به عنوان یکی از شرکت‌های برتر حوزه نرم‌افزار معرفی و توسط محمد شریعتمداری(وزیر دولت روحانی) از آن تقدیر شد.

مالک "بایا" برادر غلام‌حیدر ابراهیم‌بای سلامی از نمایندگان مجلس ششم است که نام او در نامه‌ معروف به جام زهر ۲ ثبت شده است. خاندان ابراهیم بای سلامی (http://t.me/kheybaronline) در دهها شرکت سابقه مدیرعاملی و ریاست هیات مدیره دارند.

هزینه ثبت نام در "بایا" ۳۰۰ هزار تومان است که البته در روزهای توام با تبلیغات سرسام‌آور، تخفیف ۵۰ درصدی اعلام شده است. ظاهرا تاکنون ۸۰۰ هزار نفر برای ثبت نام اقدام کرده‌اند که با یک حساب ساده عدد نجومی حاصله به دست می‌آید.
 


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی خبرآنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
1
فکر نمیکردم این همه بایا تونسته باشه که گذشته خوبی داشته باشه
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
اتفاقا اصلا گذشته خوبی نداره. برادر این آقا همون کسیه که موسسه کاسپین ، آرمان، فردوسی و فرشتگان رو راه اندازی کردن و پول مردم رو خوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
1
1
فكر كنم بيشتر از چيزي كه عايدي از ثبت نام داشته باشه هزينه تبليغات در صدا و سيما رو داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
براي چي بايد عده اي به صورت زنجيره اي دست در فساد داشته باشن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
3
0
این اقا متاسفانه با این سابقه ای که داشته نباید به این سطح از مال و منال برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
1
2
براشن ارزوی موفقیت میکنیم حس میکنم به شدت موفق میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
3
2
یا خدا ۱۲۰ تریلیون تومان میشه.داش غلامحیدرش ک سوتی داد .خودش؟؟؟؟؟!!!!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
0
سلام
ببینید چقدر رزمنده وجانباز که جانشان را برای چه آدم هایی به خطرانداخته اند؟ واقعا نمی دانند که شهدا جانشان را بخاطر ماها دادند؟ واقعا نمی دانند که آنها هیچ توقعی نداشتند و حتی الان هم هیچ کمک موثری به انهانمی شه و آنها هم انتظاری ندارند؟
چه جوری اجازه داده می شه که چنین افرادی مال مردم بیچاره را پایمال کنند و امثال خانواده شهدا و رزمنده و مردم کوچه و خیابان ، ضعیف شوند و امثال این افراد، روز به روز قویتر؟
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
این خانواده کلا در ...... دست بالایی دارن . این اقا ابراهیم ابراهیم بای سلامی در دانشگاه زابل اقتصاد کشاورزی می خوند ترم اول تمام نکرده بود . که رییس سازمان عمران سیستان شد سازمانی بزرگ که واقعا از توان ادمی خرد و ...... ای مثل این بابا به دور بود. اساتید رو به عنوان مشاور استخدام کرده بود و پروژّه های موردی رو به انها می داد و لیسانس اقتصاد کشاورزی رو ان هم از دانشگاه درجه چندمی مثل دانشگاه زابل با کمک اساتید وابسته به ایشان با نمره های مفتکی گرفت و بعدش کلی کار از یه شرکتی که توی چاب کتاب های کامپیوتری بود گرفت و از وزارت بهداشت سیب سلامت رو گرفت . شنیدم در معادن خواف هم دست دارن
مدیر پایگاه

سلام 
ممنون از مشارکت در بحث. منتظر ارسال مستندات احتمالی برای اثبات برخی ادعاها هستیم. کمک های مستقیم و غیر مستقیم شهروندان، می تواند شرایط را برای شفاف تر شدن موضوعات و ادعاها و اتهامات، فراهم سازد

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین