پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۴۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در مورد عدم درخواست ایران برای خرید واکسن از شرکت فایزر توضیحاتی را ارائه داد.
شعار سال: دکتر کیانوش جهانپور درباره اظهارات رییس سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر اینکه "دو ایرلاین ایرانی آماده واردات هر نوع واکسنی از جمله فایزر هستند"، گفت: زنجیره سرد، فقط انتقال از مبدا به فرودگاه مقصد نیست بلکه زنجیره سرد کل مسیر تلقیح واکسن به گروه هدف تا یک شهر و روستای دورافتاده را شامل می‌شود.
وی با اشاره به زنجیره سرد منهای ۷۰ درجه مورد لزوم در واکسن کرونا فایزر، افزود: مشخص است که تزریق در فرودگاه و پای هواپیما انجام نمی‌شود و یک روز و یکساعت هم نیست.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: زنجیره سرد مورد نیاز برای این واکسن باید برای همه روز‌های ورود، توزیع و تلقیح رعایت شود و دمای منهای ۷۰ درجه سلسیوس، از منظر زنجیره سرد نگهداری و توزیع، یک ضعف فناوری است.

جهانپور تاکید کرد: قطعا واکسن‌های تایید شده با دمای نگهداری بالاتر و شرایط زنجیره سرد سهل‌تر و در دسترس، مزیت نسبی دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۹۲۶۲۰۴۱۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
1
عقب ماندگی تکنولوژی ایران با همه شعارهایی که سر می دهند عادی است! اگر این واکسن را وارد می کردند باید شاخ درمی آوردیم!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
1
ایران از پاکستان و خیلی از کشور های منطقه هم پایین تره ای کاش من #پاکستانی بودم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
0
یعنی یه هواپیما مجهز رو نمیتونن تهیه کننند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین