پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
استاندارخراسان جنوبی گفت: باتوجه به حجم زیاد پروژه های نیمه تمام عمرانی، مسئولان شهرستانی باید با اولویت بندی پروژه ها و نیز متمرکزکردن اعتبارات پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی بوده و نیازهای فوری و ضروری مردم را مرتفع می کنند را در اولویت کاری خود قرار دهند.

شعار سال: سیدعلی اکبر پرویزی در جلسه شورای اداری شهرستان سربیشه، به حجم زیاد پروژه های نیمه تمام عمرانی اشاره کرد و اظهار داشت: باتوجه به این امر، مسئولان شهرستانی باید با اولویت بندی پروژه ها و نیز متمرکزکردن اعتبارات پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی بوده و نیازهای فوری و ضروری مردم را مرتفع می کنند را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه اعتبارات استانی پاسخگوی نیازمندیهای توسعه ای استان نخواهد بود،گفت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی دارای پروژه های کلان ملی که دارای ردیف اعتباری مشخص باشد، نیست، بنابراین مدیران باید تلاش کنند تا از سرفصلهای اعتبارات ملی، سهم قابل توجهی را برای استان جذب کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا برخی پروژه های ملی در بودجه سال 96 گنجانده شوند،گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه می توانند نقش مهمی ایفا می کنند.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی، مشکلات و نیازمندیهای شهرستان سربیشه را مورد تأکید قرار داد و افزود: به جای توسعه فیزیکی دانشگاه ها و مراکز آموزشی، باید رشته های تحصیلی و سطح کیفی آموزشی در این مراکز توسعه یابد.

پرویزی از اعلام آمادگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور ایجاد رشته های پزشکی و پیراپزشکی در برخی دانشکده های استان خبر داد و افزود: این قبیل اقدامات در حوزه های دانشگاهی باتوجه به ظرفیت های خوبی که در این زمینه در استان وجود دارد باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی آسفالت باقیمانده از مسیر ارتباطی سربیشه ـ ماهیرود ـ فراه را مورد تأکید قرار داد و افزود: با مذاکراتی که با والی فراه افغانستان صورت گرفته مقرر شد 50 درصد از منابع مالی موردنیاز این پروژه توسط طرف افغانی تأمین گردد.

وی به حضور والیان ولایات هرات و فراه در آینده ای نزدیک در استان خبر داد و افزود: در مذاکراتی که با والی هرات افغانستان صورت گرفت موضوع تأمین سیمان موردنیاز طرف افغانی نیز از تعهداتی بود که از سوی استان داده شده است.

استاندار خراسان جنوبی، به خشکسالی های چند سال اخیر در استان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این امر، ایجاد مجتمع های آبرسانی و حفر چاه هایی که پایداری آبدهی مناسبی دارند باید در اولویت قرار گیرد.

پرویزی، با بیان اینکه توسعه همه مناطق استان مدنظر قرار دارد گفت: امسال توزیع اعتبارات براساس نیازمندی ها و شاخص هایی خواهد بود که در شهرستان ها وجود دارد، چرا که در این صورت علاوه بر توزیع واقعی اعتبارات، می توان آن ها را مناسب و بهینه و متناسب با نیازها و اولویت های هریک از شهرستان ها هزینه کرد.

وی به اختلافات بین دستگاه های اجرائی اشاره کرد و گفت: این اختلافات باید به نحو مقتضی در درون دستگاه ها برطرف شود و دامنه آن به جامعه کشیده نشود، چراکه در این صورت جامعه دچار تشویش شده و هزینه های اجتماعی و امنیتی فراوانی به نظام و دولت تحمیل خواهد کرد.

استاندار خراسان جنوبی به حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اشاره کرد و افزود: همانگونه که ایشان فرمودند، ایراداتی که گرفته می شود به طرف غربی است که به تعهدات خود عمل نکرده است ،اما متأسفانه برخی در داخل آن را بهانه ای برای تضعیف دولت قرار می دهند.

پرویزی با بیان اینکه همدلی و وحدت رمز پیروزی است، گفت: مردم، مرزی بین قوا قائل نیستند و اگر هر بخش از نظام چه قوه قضائیه ، مجریه و مقننه دچار تضعیف شوند پیامدهای منفی آن کل نظام را دربر خواهد گرفت.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: متأسفانه برخی افراد در داخل به دنبال بهانه ای برای تخریب دولت هستند، حال آنکه دولت به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و تخریب آن ضربه زدن به پیکره کل نظام و انقلاب است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395، کد مطلب: -:www. qudsonline. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین