پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
بیست و سی، این بار غوغا کرده. سه مشکل گذشته در خصوص صف‌های طولانی مردم در کارگزاری‌های شلوغ تامین اجتماعی، صف مردم برای کپسول گاز در سیستان و بلوچستان و گرانی هزینه‌های دندانپزشکی معلولان ذهنی، مجددا مورد بررسی قرار گرفته و وعده‌های مسئولان راست آزمایی شده است.

شعار سال:پیگیری سه مشکل مردم در این روز‌های کرونایی
 
از صف‌های طولانی مردم در کارگزاری‌های شلوغ تامین اجتماعی، صف مردم برای کپسول گاز در سیستان و بلوچستان تا گرانی هزینه‌های داندانپزشکی معلولان ذهنی.
 
گزارش یوسف سلامی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما از صف‌های طولانی مردم در کارگزاری‌های شلوغ تامین اجتماعی در این روز‌های کرونایی، صف مردم برای تحویل کسپول گاز در سیستان و بلوچستان برای گرمایش مردم تا پیگیری گرانی هزینه‌های داندانپزشکی معلوان ذهنی را در این قسمت از پیگیری ۲۰:۳۰‎ ببنید.

تعداد بازدید : 5


پی نوشت ما: تجارب جهانی و داخلی ثابت کرده است که توامان سازی مطالبه گری مبتنی بر حقوق شهروندی با فعالیت حرفه ای رسانه آزاد، می تواند برای اصلاح نظام اداری و بهبود خدمات رسانی ، غوغا کند. سلامی خبرنگار صداسیما در برنامه بیست و سی، به سراغ سه سوژه داغ از مشکلات امروزین مردم رفته است.سوژه هایی که در چند وقت پیش، مورد بررسی واقع شده و قول هایی برای رفع آنها داده شده بود.

از صف‌های طولانی مردم در کارگزاری‌های شلوغ تامین اجتماعی، صف مردم برای کپسول گاز در سیستان و بلوچستان تا گرانی هزینه‌های دندانپزشکی معلولان ذهنی.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما  ، تاریخ انتشار:  17 دی  1399  ، کدخبر: ،www.iribnews.ir،2978965

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
من نمیدونم چرا دولت باید این همه بدهی به تامن ایجتماعی داشته باشه که کلی از جمعیت ایران درگیرشن ؟
ناشناس
Netherlands
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
20:30 هم دیگه از چشم مردم افتاده حس میکنم این ها نتونستن اونطور که باید موفق باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
تامین اجتماعی خصوصا کارگزاری هاش یعنی باید دعا کنی کارت گیرشون نیفته دم سلامی گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین