پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
خطوط خالی و قدیمی انتقال نفت را شناسایی نموده و بتدریج اقدام به برش لوله‌ها می‌کردند و بنام آهن ضایعاتی وارد بازار نموده و می‌فروختند.

شعار سال:بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دزدانی که پنج کیلومتر لوله نفتیِ بدون استفاده را در مرز این استان و کهگیلویه‌وبویراحمد برش داده و سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
 
سردار خلیل واعظی با اعلام دستگیری این سارقان عنوان کرد: این خط لوله چند سال بدون استفاده بود که دزدان با پی‌بردن از چنین موضوعی با هم‌دستی هم ۵ کیلومتر را برش داده و به‌عنوان ضایعاتی آن را به‌فروش رساندند.
 
وی اظهار کرد: ارزش لوله‌های دزدیده ‌شده ۱۷ میلیارد تومان اعلام شد اما به‌نظر می‌رسد ارزش آنها بسیار بیشتر از این‌ میزان باشد.
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خبر این دزدی بزرگ در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و میزان آن هم بالا بود این موضوع در دستور کار ویژه‌ی پلیس استان بوشهر قرار گرفت.
 
سردار واعظی یادآور شد: با توجه به اطلاع سارقان از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان، این مهم بسیار دشوار بود، اما پلیس آگاهی استان در فرآیندی پیچیده اعضای این باند پنج نفره را شناسایی و دستگیر کرد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: چهار تن از اعضای این باند در چند عملیات هم‌زمان در سه شهرستان استان بوشهر در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و نفر پنجم هم امروز دستگیر شد.
 
وی افزود: پرونده این متهمان پس از تکمیل به دستگاه قضایی فرستاده شد و ارزش دقیق لوله‌های دزدیده ‌شده پس از کارشناسی مشخص می‌شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا  ، تاریخ انتشار:  17 دی  1399  ، کدخبر: 99101713485، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
استان بوشهر با این حجم از دزدی های افتابه دزدیش نشون داده که اوضاع معیشت مردم چقد بده
ناشناس
Netherlands
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
همچین افتابه دزدی هم نبوده ها دوست عزیز ماشالله زدن لوله های نقتی رو بردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
اینکه چون معیشت مردم بد شده دزدی میکنن اصلا دلیل خوبی برای منزه نشون دادن این کار نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین