پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲۲۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
پیشنهاد خرید درصدی از بلیت صندلی سالن‌های سینما در حالی از سوی سازمان سینمایی به ستاد کرونای این سازمان داده شده که این اقدام برای حمایت از فیلمسازان است.
شعار سال: محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی، درباره آخرین مرحله تصویب طرح حمایت سازمان سینمایی از صاحبان فیلم‌ها، گفت: دریافت حمایت از سوی سازمان سینمایی برای فیلم‌سازانی که می‌خواهند آثارشان در سینما‌ها اکران شود، به صورت پیشنهاد به سازمان سینمایی ارائه شده است، که بعد از بررسی‌های لازم باید به تایید سازمان سینمایی برسد.
وی بیان کرد: در واقع پیشنهاد این است که سازمان سینمایی درصدی از صندلی‌های سالن‌های سینما برای فیلم‌هایی که بعد از بازگشایی مجدد سالن‌های سینما اکران می‌شوند را پیش خرید کند.
مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی توضیح داد: براساس این طرح و به پیشنهاد شورای صنفی نمایش، سازمان سینمایی، در سینما‌های ۱ و ۲ سالنه ۲ درصد، ۳ و ۴ سالنه ۳ درصد و ۵ سالنه ۵ درصد از مجموعه صندلی‌های موجود سینما را پیش خرید می‌کند.
فرجی در پایان گفت: تاکید می‌کنم که این پیشنهاد باید از سوی ستاد کرونای سازمان سینمایی تصویب نهایی شود تا به مرحله اجرایی برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما، تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۸۱۹۲، cinemacinema.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
به نظرم طرح خوبیه برای حمایت از فیلمسازان
ناشناس
Netherlands
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
بازگشایی سینما ها همانا و شیوع مجدد کرونا در ایران همانا
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
این ها دیدن امار مرگ و میر داره میاد پایین کار رو دارن کم کم شروع میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
سازمان سینمایی هم همه جوره تحت فشار هست و نمیتونه جوابگوی نیاز مردم و سینماگران باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
واقعا طرح خیلی خوبیه اگه اجرا بشه هم مردم فیلمسازان خیالشون راحت میشه هم مردم با خیال راحت فیلم میبینن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین