پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲
ممکن است برخی از افراد هشدار‌های ما در خصوص چالش‌ها، ضعف‌ها و عوارض و پیامد‌های لایحه بودجه ۱۴۰۰ را در قالب مخالفت یا عدم همگرایی‌های سیاسی ببینند. در کلیپ زیر، بشکلی منطقی و مستدل در خصوص علل بمب قابل انفجار بودن لایحه بودجه ۱۴۰۰ کشور، بحث شده است. آقایان که پیامد ازفزایش قیمت دلار در سال ۱۳۹۷ را یادشان نرفته که؟ ما مکررا هشدار دادیم، ولی نشندید. گفتیم دلار بالای ۱۴ هزار تومان، اول سر خود دولت را می‌برد، اما نشنیدید! حالا هم مکررا در خصوص پیامد‌های بودجه ۱۴۰۰ هشدار داده و می‌دهیم.

شعار سال: آیا دولت روحانی حواسش هست لایحه بودجه ۱۴۰۰ یک بمب آماده انفجار می باشد . در یک کلام، تدوین کنندگان ( ارکان دولت با تاکید بر سازمان برنامه و بودجه ) و تصویب کنندگان ( مجلسی ها) این لایحه در سال آینده می بایست پاسخگو به کلیه پیامدهای فاجعه بار آن باشند. از متخصصان عزیز کشور، دلسوزان نظام ، مدیران آگاه و سایر افراد مرتبط تقاضا می کنیم . از بعد حقوقی ساکت ننشینند و الزاما از مجاری قانونی و حقوقی ، در خصوص عوارض این بودجه و تدوین کنندگان و مصوب کنندگان آن شکایت کنند.

این تشویق به شکایت، به هیچ وجه تشویش اذهان عمومی قلمداد نشده، بلکه راهکاری قانونی برای افزایش نظارت بر تصمیمات و کاهش پیامدهای سو مصوبات نامناسب برای کشور عزیزمان است.

تعداد بازدید : 4


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
بودجه 1400 خیلی وقته که نتونسته شرایط خوبی رو برای حداقل روح و روان مردم به وجود بیاره
ناشناس
Netherlands
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
چون تورم زاست چون از منابعی در نظر گرفته شده که اصلا وجود خارجی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
چه موشن گرافی فوق العاده قشنگی ساختن واقعا لذت بردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین