پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
واقعا مشخص نیست که چرا دستگاه دیپلماسی کشور تا این اندازه با حوزه های اقتصادی و علمی ، بیگانه بوده و تمایلی به حضور رایزن های اقتصادی و علمی در سفارتخانه ها ، وجود ندارد.این آسیب را شاید بتوان ثمره اقتصاد دولتی و دخالت بیش از اندازه دولت در امور مختلف مرتبط دانست.ساختاری که نیازی به حضور و مشارکت مردم در اقتصاد و تبادلات علم و فناوری احساس نکرده و آن را غیر ضروری می داند.

شعار سال: 

تعداد بازدید : 6

پی نوشت ما : سوال اینجاست که آیا با این شیوه فعالیتی می توانیم به سمت تمدن سازی اسلامی-ایرانی برویم؟ آیا کم توجهی به اقتصاد و عدم حساسیت به مشارکت طلبی حداکثری، توان هموار سازی راه و بسترهای حرکت توسعه ای را دارد؟ آیا می توان بدون مبادلات موثر خارجی و تمرکز بیش از اندازه بر نوعی دولتی گرایی، مسیرهای توسعه ای را طی نمود؟ گام دوم انقلاب، باید جلوی چنین حرکات کوری را گرفته و قطار توسعه را در ریل اصلی برگرداند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فردا، تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۴۵۴۹، www.fardanews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین