پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۸۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
دیدن حتی لحظه‌ای کودکان کار در چهار راه‌ها و خیابان ها، دل انسان را به درد می‌آورد و می‌تواند فرد را به سمت رفتار‌های هیجانی- عاطفی بعضا مخرب یا بی تفاوتی‌های ظاهری ناشی از درماندگی رفتاری سوق دهد. با خواندن چند توصیه زیر، می‌توانیم، رفتار انسانی‌تر و در عین حال استاندارد شده تری را نسبت به این کودکان اعمال کنیم. راستی چرا اجازه ساماندهی کودکان کار در اوایل دولت اول روحانی به مدیرکل (سرپرست) وقت بهزیستی استان تهران (دکتر قلی نیا)، از طرف رئیس وقت بهزیستی کشور (دکتر هاشمی) داده نشد؟

شعار سال: اگر کودکان‌کار را در خیابان می‌بینید، این چندخط را بخوانید

کودکان‌کار در خیابان خشونت، تندخویی، رفتارهای بزرگ‌سالانه و جرایم گوناگونی را تجربه می‌کنند. عزت نفس‌شان به خطر می‌افتد و در معرض آسیب‌های جدی قرار می‌گیرند.

بهتر است زمان خرید از کودکان‌کار با آن‌ها هم‌کلام شویم؛ با لحنی صمیمانه اما با رعایت فاصله عاطفی.

بهترین کمک ما می‌تواند معرفی آن‌ها به موسسه‌های متخصص باشد تا آموزش دیده و فرصت‌تحصیل پیداکنند. این بچه‌ها اغلب سوءتغذیه دارند و موادغذایی بی‌کیفیت می‌خرند؛ به آنها میوه، شیر یا غذای گرم بدهیم.

ماسک قابل شست‌وشو، پد الکلی و وسایل بهداشتی برای در امان ماندن از کرونا و دستکش‌، شال و کلاه برای سرمای زمستان می‌تواند هدیه خوبی برای‌شان باشد.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
اسيب هاي اجتماعي در ايران داره بيداد ميكنه و نميدونم براي چي بايد اين همه بي توجهي به اين زمينه هاي مهم و اساسي داشته باشيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
در رابطه با این بچه ها بهتره مردم عادی با حالت ترحم بهشون نگاه نکنن فقطط غذای گرم یا خوراکی بهشون بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین