پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۹۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
مدیرکل بهزیستی فارس از درآمد ۷۵۰ هزار تومانی کودک خیابانی در یک روز خبر داد.
شعار سال: صادق کشفی نژاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با توجه به دیدار میدانی و مصاحبه شخصی با کودکان خیابانی از درآمد ۱۰۰ هزار تومانی آنها در چند ساعت از روز تا ۷۵۰ هزار تومان در یک روز خبر داد.

وی افزود: دست کریم و دل رحیم مردم ایران و فارس، زبانزد است و این موجب می‌شود که بچه‌های خیابان گرد با کمک‌های شفقت بار مردم از تحصیل و بازی باز مانده و در دام سودجویان اقتصادی قرار گیرند.

کشفی نژاد ادامه داد: این کودکان با خروج از خانه در معرض خیلی از مسائل خارج از کنترل مثل باندهای بزهکار، بیماری‌های مختلف و آسیب‌های جدی قرار می‌گیرند.

وی همچنین گفت: وقتی هر کودک خیابانی به راحتی یک اسکناس ۱۰ هزار تومانی را از مردم دریافت می‌کند در آینده با مبالغ کمتر قانع نمی‌شود و به یک درآمد بدون حساب و کتاب عادت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی فارس در بیان اصلی‌ترین چالش در بحث کودکان خیابانی اظهار کرد: ما باید رفتار خودمان را کنترل کنیم و بدون فکر به عواقب این موضوع به اینگونه از بچه‌ها کمک مستقیم نکنیم.

وی همچنین به حمایت سازمان بهزیستی و حضور کادر تخصصی تعلیم دیده جهت جلب این کودکان و قرار دادن آنها در مسیر مشاوره و توانمندسازی اشاره کرد و ادامه داد: مردم باید با ما همکاری کرده و کمک‌هایشان را در مسیر توانمند سازی این کودکان از راه صحیح آن خرج کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 22 دی 1399، کد خبر: 4956563،  www.khabaronline.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
به نظرم بگير نگير داره درامد اين بچه ها اينطور نيست كه هرروز اين ها درامد يك ميليون توماني داشته باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
این کودکان درآمد دارند ولی درآمدشان برای ریسسشان هست برای خودشان که نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
بعيد ميدونم اين همه تو اين اوضاع كرونا اين ها درامد داشته باشن البته بايد ازشون حمايت كافي رو داشته باشيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
فكر كنم ما طبقه متوسط فقط زير خط فقر هستيم اي خدا رحمي بنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین