پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۲۲۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
محمود محمودزاده گفت: تاکنون بیش از ۹۰ هزار متقاضی در دور سوم طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند و سایت هم اختلالی ندارد.
شعار سال: محمود محمودزاده معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه سامانه مسکن ملی برای ثبت نام متقاضیان هیچ مشکلی ندارد و سایت مراحل ثبت نام را به درستی انجام می‌دهد، گفت: متاسفانه در ساعات اولیه مرحله سوم ثبت نام به دلیل حجم زیاد مراجعه سایت طرح اقدام ملی مسکن با اختلال مواجه شد که همکاران ما به سرعت این مشکل را برطرف کردند.

به گفته این مقام مسئول حجم زیاد مراجعه کنندگان و عجله آن‌ها برای ثبت نام باعث شده که این مشکل ایجاد شود.

او اظهار کرد: در این دور هیچ اولویتی برای ثبت نام نداریم و بعد از اتمام مهلت ثبت نام، پالایش و تکمیل اطلاعات متقاضیان صورت می‌گیرد.

برای تمدید مهلت ثبت نام مسکن ملی هنوز تصمیمی گرفته نشده است

محمود زاده با بیان اینکه همه چارچوب‌ها برای استفاده از متقاضیان آماده است، افزود: پنجشنبه (بیست و پنجم دی) آخرین مهلت برای ثبت‌نام متقاضیان مسکن ملی در دور سوم است و در روز آخر با توجه به ظرفیت‌های مناطق مختلف در مورد تمدید این مهلت تصمیم گیری می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه تنها متقاضیان نسیم شهر، صالحیه، نصیر شهر، گلستان و رباط کریم می‌توانند در ظرفیت تعیین شده برای استان تهران در دور سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند، افزود: ساکنان شهر تهران برای نصیر شهر ثبت نام نکنند، چرا که در هنگام پالایش با توجه به آنکه سابقه سکونت ۵ سال را ندارند حذف خواهند شد.

محمود زاده تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹۰ هزار نفر در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند و متقاضیان تا ساعت ۲۴، ۲۵ دی ماه می‌توانند در سایت طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند.

براساس این گزارش پیش از این محمود زاده اعلام کرده بود که در این دور از ثبت نام، ۱۸۳ شهر در ۱۹ استان کشور ظرفیت دارند و اراضی لازم تامین شده و متقاضیان می‌توانند ظرف یک هفته در صورت داشتن شرایط لازم ثبت نام را انجام دهند و تعداد شهر‌های زیر مجموعه طرح مسکن ملی به ۷۷۰ شهر با احتساب این ۱۸۳ شهر می‌رسد و تاکنون با همکاری بسیاری از دستگاه‌ها و مدیران کل ظرفیت‌های جدید ایجاد شده است.

گفتنی است، همچنین فرصت برای ثبت نام و ایجاد ظرفیت در یکی از شهر‌های تهران فراهم شده و با این احتساب تعداد شهر‌های استان تهران در طرح  مسکن ملی به ۲۰ شهر رسید.  ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، هرمزگان، همدان و خراسان رضوی از جمله ۱۹ استانی هستند که در این دور از طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام برای آن‌ها انجام می‌شود.

شرایط متقاضیان در این دوره از ثبت نام هیچ تفاوتی با دوره‌های قبل ندارد و متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه ثبت نام خود را انجام دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۹۷۶۶۱، www.eghtesadonline.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
این همه متقاضی واقعا نیاز مند مسکن هستن و هیچ خونه ای به نامشون نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
به خدا مردم این روزها دغدغه مسکن دارن خصوصا کسانی که نتونستن شرایط خوبی رو برای خودشون رقم بزنن از لحاظ اقتصادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
این طرح های مسکن نتونسته شرایط خوبی رو برای خانه دار سدن بی خانه ها ایجاد کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین