پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۲۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه به روزرسانی طرح جامع ۱۱ بندر بازرگانی بزرگ با افق ۱۴۰۴، مدنظر قرار گرفته است، گفت: توسعه سایر بنادر در قالب طرح‌های جامع و ساماندهی به طور جدی در حال انجام و پیگیری است.

شعار سال:محمدرضا اله یار با تأکید بر اینکه طرح‌های جامع و ساماندهی بنادر ایران، از سوی سازمان بنادر، متناسب با نیازهای کشور مدنظر قرار می‌گیرد، اظهار داشت: پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی در بخش عمران، ابنیه، تأسیسات و تجهیزات طی سال‌های قبل و سال جاری تعریف شده که برخی از این پروژه‌ها در مرحله اجرا و برخی دیگر در مرحله برنامه ریزی برای انعقاد قرارداد در راستای سند توسعه قرار دارند.
 
وی ادامه داد: تدوین برنامه توسعه بنادر، یکی از موضوعاتی است که به صورت جدی در دســتور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد و در قالب طرح جامع بنادر بازرگانی تعریف شده و بر اساس مطالعه مفصل در بنادر شمالی و جنوبی کشور در قالب ۲ فاز مدنظر قرار گرفته است.
 
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تدقیق و به روزرسانی طرح جامع ۱۱ بندر بازرگانی با افق ۱۴۰۴ دنبال می شود، عنوان کرد: سایر بنادر نیز در قالب طرح های جامع و ساماندهی، فرآیند توسعه‌ای خود را پشت سر می‌گذارند.
 
اله یار ادامه داد: تعداد قابل توجهی از بنادر، تدوین و تصویب طرح‌های جامع و ساماندهی را پشت سر گذاشته‌اند، همچنین برای بنادر کوچک طرح ساماندهی تدوین شده که در تعدادی از بنادر به تصویب رسیده است و با افق ۱۵ ساله تدقیق و تهیه طرح های جامع و ساماندهی انجام خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی پروژۀ اجرایی در حوزه زیرساختی اعم از ایجاد زیرساخت‌های جدید و مناسب، تعمیرات اساسی، تعمیر و نگهداری سازه، ابنیه و تاسیسات در بنادر کشور در حال انجام است، گفت: بخشی از قراردادها در حوزه زیرســاختی و بخش دیگری از قراردادها در قالب تأمین تجهیزات مورد نیاز بندری و دریایی و مخابراتی و الکترونیکی و تعمیرات اساسی آن تعریف شده است.
 
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه یکی از مشــکلات و موانع در این مســیر شــیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: خوشــبختانه هیچ کدام از پروژه‌های توسعه‌ای و کارگاه‌های سازمانی در این دوره به رغم مشکلاتی (شیوع ویروس کرونا و تحریم ظالمانه) که وجود داشت تعطیل نشد؛ هرچند که در برخی موارد روند انجام کار با چالش‌هایی مواجه شد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مانا  ، تاریخ انتشار: 24  دی  1399  ، کدخبر:88828 ،www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
توسعه بنادر در ایران میتونه از هزینه های گزاف واردات و صادرات برای کشور ما کم کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
سال 1404 قرار بود افق خوبی برای صنعتی شدن و اقتصاد خود ساخته ما باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین