پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۳۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
مسوول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال ایران گفت: اظهارات احسان قاضی زاده نایب رییس مجلس شورای اسلامی تبعات خاص خود را در پی خواهد داشت و فدراسیون فوتبال شکایت رسمی خود را از دخالت و اظهارنظر‌های غیرکارشناسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.
شعار سال: حجت الاسلام علیپور، مسوول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال درباره اظهارات احسان قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: درحقوق فردی، هیچ‌گاه هیچ فردی به صرف اتهام از حقوق و مزایای فردی و شخصی و اجتماعی محروم نشده و معلوم نیست این حکم و اظهار جناب قاضی زاده هاشمی مبتنی بر کدامین مکتب حقوقی است و با عنایت به مانیتورینگ رادار اسپرت و تیم‌های دیده‌بان فیفا می‌تواند تبعات منفی جبران ناپذیری داشته باشد.

وی افزود: عملکرد وی در خصوص فوتبال ایران به مبادی ذیربط گزارش و ارکان فوتبال ایران شکایت رسمی خود را از دخالت و اظهارنظرهای غیرکارشناسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد. بهتر است اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه دهند انتخابات فدراسیون فوتبال ذیل اساسنامه مصوب و برابر قانون و مقررات تصویبی بررسی و پیگیری و اعمال شود و از اظهارنظرهای غیرکارشناسی به طور جدی اجتناب کنند.

علیپور گفت: از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتظار می‌رود به وی متذکر شوند که در اظهارات منتسب رعایت حقوق شهروندی و فردی افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی را انجام دهند.

این نماینده مجلس درباره اینکه آیا بازنشستگان می‌توانند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند، گفته بود: این موضوع مبنا و پایه حقوقی و قانونی ندارد زیرا کشور ما قانون دارد و در اساسنامه هم به قوانین داخلی و ملی اشاره شده است. باید بگویم حضور بازنشستگان در انتخابات فدراسیون فوتبال با ماهیت حقوقی و قانونی تعارض دارد. طبیعتا افراد مطلع هم این موضوع را اذعان کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۲۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر: : 84184938، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
اینکه تا یکی میاد یه نقدی به فدراسیون میکنه اون ها هم سریع واکنش قهری نشون میدن نشون میده یه چیزی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
از این شکایت ها زیاد داشته! هیچ کدوم هم به نتیجه نرسیده فقط دارم میترسونن که نزدیک شون نشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
فدارسیون فوتبال باید دست علی کریمی بیفته تا هم اوضاع دموکراسی توش بهتر بشه هم اینکه بتونیم اوضاع رو بهبود بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین