پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۳۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تعاونی‌های مسکن را یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در ساخت و ساز‌های غیر مجاز دانست و از دستگاه‌های قضایی خواستار پیگیری و اقدامات لازم در راستای شناسایی افراد متخلف و برطرف کردن این چالش شد.
شعار سال: عبدالرضا چراغعلی در جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و زمین خواری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد، اظهار داشت: مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز یک عملیات گروهی است، از اینرو از فرمانداران می‌خواهیم در شهرستان‌های خود به عنوان نماینده عالی دولت کلیه دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول را همراه کنند و مصوب شد فرمانداران اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان‌ها را در قالب یک گزارش به صورت هفتگی ارسال کنند.

وی تاکید کرد: تعاونی‌های مسکن، یکی از مهم‌ترین چالش‌های ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان تهران و کشور است؛ در این زمینه افراد متخلفی که‌بر خلاف قانون و مقررات فراخوان‌هایی را منتشر می‌کنند، سپس در غالب قولنامه هزینه‌هایی را از شهروندان دریافت می‌کنند که این امر به قطع خلاف قوانین و مقررات است پس از فرمانداران می‌خواهیم این افراد متخلف را شناسایی و جهت اعمال قانون به دستگاه قضایی معرفی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: از شهروندان درخواست می‌شود پیش از سرمایه گذاری در املاک و عرصه‌های مختلف از روند قانونی آن ملک اطمینان کامل را حاصل کنند، در این زمینه باید اقدامات لازم رسانه‌ای و اطلاع رسانی نیز انجام شود.

چراغعلی با اشاره به حضور گسترده اتباع خارجی در استان تهران خاطرنشان کرد: اتباع خارجی جزو آمار نیستند و شهرداری‌ها در مورد محل مهمانداری اتباع خارجی هزینه‌های سنگینی را پرداخت می‌کنند؛ لذا خواهشمندم در پیگیری مدیران، محاسبات سرمایه‌ها و بررسی تحقیقات حضور این اتباع خارجی نیز لحاظ شود تا در سرانه‌ها با چالش‌های مختلف مواجه نشویم.

وی سپس عنوان کرد: تعیین تکلیف حریم پایتخت باید به جد تسریع شود؛ برای پیشگیری از جرم در زمینه ساخت و ساز‌های غیرمجاز باید دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های قضایی و حقوقی تدابیری اندیشید و اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برای پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان تهران باید اقدامات تکنولوژی به روز و نرم افزاری انجام شود؛ علاوه بر تدوین افزار‌های مختلف توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح اندوخته خوبی در غالب عکس‌های هوایی به هنگام در این سازمان وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۴۳۶۶، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
مسکن در ایران مدت هاست که دغدغه جوانان برای ازدواج شده و اگر این موضوع حل بشه خیلی جلو میفتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
از این تعاونی های غیر مجاز زیاد هست و کسی هم نیست رو عملکردشون نظارت داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین