پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۳۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
در فضای مجازی، عکس متن رو گذاشتن و گفتن، شما هم مثل من با دیدن این عکس، احساس می کنید سازنده و طراح ایران مال یه آینده نگری ظریف و ریزی داشته! اما ورای شوخی و جدی، این تصویر شربت خانه ایران مال و هیچ ارتباطی به آینده نگری ظریف و ریز نداره.
شعار سال: آن طور که احساس می کنیم، بزودی با موجی از شوخی های تصویری ومتنی از ایران مال آنهم از فضای مجازی مواجه خواهیم شد. عکس شربت خانه ایران مال ،گذاشته شده و کنارش نوشتن، ‏شما هم مثل من با دیدن این عکس، احساس می کنید سازنده و طراح ایران مال یه آینده نگری ظریف و ریزی داشته!
 

اما جهت آشنایی بیشتر خوانندگان و ممانعت از هر گونه شائبه، باید توضیح داده شود که عکس مربوط به شربت خانه بازارچه سنتی است. در توضیح خصوصیات این مکان، نوشته شده که :
 
نخستین شربت‌خانه‌ها پس از ظهور اسلام و به دنبال منع نوشیدن شراب در دوران تیموریان و در شهر سمرقند به وجود آمده است. صفویان و به‌خصوص شاه اسماعیل، شربت‌خانه‌ها را در اقصی نقاط ایران رواج دادند، تا آنجا که پذیرایی از میهمانان با شربت‌های متنوع، در فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان ریشه دوانده است.

شربت خانه سنتی ایران مال در تیمچه حاج علی اکبر ساخته شده است. در این شربت خانه، چای، شربت، بستنی و نوشیدنی سرو می شود، بعد از لذت بردن از هنر و معماری ایرانی در بخش تیمچه بازار ایران مال، هیچ چیز به اندازه نشستن در فضایی آرامش بخش و سنتی و نوشیدن یک فنجان چای نمی تواند حال تان را خوب کند. شربت سرا در واقع همان کافه می باشد که سبک و سیاق آن کاملا سنتی بوده و حال و هوای فرهنگ ایرانی را براحتی می توانید در آن احساس کنید.
 


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
بانک اینده هم با فروش همین ایران مال تونست از شر ورشگستگی رها بشه و بتونه پول مردم رو حفظ کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
ایران مال هم داره مسیر بدی رو طی میکنه واقعا اصلا مدیریت داخلی خوبی نداره
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
این جا کتابخونه ایران مال هستش و اون هم کافه کتابه. شربت خونش یه جای دیگست . کلاً اشتباه زدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین