پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۴۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
بسیاری از صحبت‌های مجلسی‌ها را وفق قانون می‌توان بعنوان نوعی عامل تشویش اذهان عمومی قلمداد نمود. رهبر معظم انقلاب در خصوص ممنوعیت واردات واکسن از آمریکا و انگلیس هشدار دادند. اگر لازم بود، در خصوص دارو هم هشدار می‌دادند. حال بر اساس کدام استدلال عقلی، یک نماینده مجلس در خصوص منع واردات دارو انگلیسی و آمریکایی صحبت می‌کند. از اصل نظام که نمی‌توانید پیش نگرتر باشید آقای کوچکی نژاد!
شعار سال: نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم تجربه خون‌های آلوده فرانسوی در مورد واکسن کرونا تکرار شود گفت: کمپانی‌های داروسازی غربی به دنبال کسب سود خود هستند و سلامتی مردم برای آنها اهمیتی ندارد.جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و اروپا گفت: کمپانی‌های داروسازی آمریکایی و اروپایی فقط به دنبال کسب سود خود هستند و سلامتی مردم برای آن‌ها اهمیتی ندارد.

وی افزود: ما تجربه تلخ خون‌های آلوده فرانسوی را هنوز فراموش نکرده‌ایم و پرونده مربوط به این مسئله همچنان باز است.

نمایندگی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر امروز می‌بینیم که آمریکا می‌خواهد واکسن کرونا را به ایران بدهد به خاطر آن است که می‌خواهد این واکسن را روی ملت ما آزمایش کند نه اینکه به فکر این است مردم ما را از این بیماری مصون نگه دارد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: آمریکایی که ما را از جهات مختلف و حتی در حوزه دارویی تحریم کرده چگونه حاضر است واکسن کرونا را برای سلامتی ملت ایران در اختیار ما قرار دهد؟ آمریکا به دنبال تست و آزمایش واکسن خود است نه سلامتی ملت ایران.

وی افزود: همانطور که گفتم ما تجربه تلخ خون‌های آلوده فرانسوی را فراموش نکرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که تجربه این مسئله در مورد واکسن کرونا نیز تکرار شود.
 
ما پیشرفت‌های خوبی برای تولید واکسن کرونا داشتیم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دانشمندان ما پیشرفت‌های خوبی برای تولید واکسن کرونا داشته‌اند و واکسن ایرانی کرونا تست‌های اولیه خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است و انشاءالله در آینده نیز خواهیم توانست از واکسن تولید داخل در این زمینه استفاده کنیم.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: ما برای تولید واکسن کرونا می‌توانیم از تجربیات دیگر کشور‌ها نیز استفاده کنیم و کشور‌هایی که می‌توان به آن‌ها اطمینان داشت در این زمینه مورد توجه قرار گیرند.

وی در پایان گفت: توصیه من به دولتمردان این است که نه تنها از کشور‌های متخاصمی مثل آمریکا و انگلیس و امثال آن دارو خریداری نکنند بلکه دارو‌های تولید شده توسط کمپانی‌های این کشور‌ها را از کشور‌های ثالث نیز خریداری نکنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۵دی۱۳۹۹، کدخبر: didbaniran.ir، ۹۹۸۹۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
مجلسی ها فکر میکنن دولتی وجود نداره واون ها قراره قیم ملت ایران باشن این که نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
وقتی کشور قیم نداره رییس مجلس سفر استانی میره و تنها امید و مرجع ما رهبری و اقای رییسی هستن نماینده های انقلابی از روی دغدغه مندی این کارا ر میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
مجلس این دوره دارد بسیار عالی عمل می‌کند نظر رهبری هم به مجلس نزدیک تر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین