پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۱۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
پُل جگین در شهرستان بشاگرد روز دوشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان با هدف تسهیل ارتباط مواصلاتی ۴۸ روستا به بهره برداری رسید.

  شعار سال:مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان در مراسم بهره برداری ازاین پل گفت: این پل خرپایی با ۶۰ متر طول و پنج و نیم متر عرض ظرفیت باربری ۷ تن بار و با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد ریال در راستای تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه سواری و باری احداث شده است که حدود ۵۰ روستا از راه مواصلاتی بهره‌مند شدند.
 
 آرش رضایی افزود: پل موقت جگین مشکل انسداد راه ارتباطی بخش گافروپارمون از محور سردشت بشاگرد به نیک‌شهر در مسیر جنوب سیستان و بلوچستان که به دلیل طغیان رودخانه جغین مسدود می‌شد، را رفع می‌کند.
 
وزیر راه و شهرسازی در سال گذشته در تاریخ ۲۹ دی ماه ۹۸ پس از سیل منطقه شرق هرمزگان با بازدید از منطقه رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد، از برنامه ریزی جهت احداث پل بر روی این رودخانه سخن گفته بود.
 
پس از سیل اخیر در دیماه سال گذشته، وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت در این منطقه حضور یافت و وضعیت شهرستان و آسیب های وارده را مورد بررسی قرار داد، در آن سفر، ساخت پل موقت بر روی رودخانه جگین مورد موافقت قرار گرفت.
 
به دنبال بارندگی‌های دیماه پارسال مناطق روستایی «کش تخت»، «تجَک»، «بن نر»، «اشکان»، «گوهران»، «امام آباد صحرا»، «احمد آباد»، «سردشت»، «مُلکن»، «بندبارک»، «درگاه» و«پاهتک» در بشاگرد دچار سیل و آبگرفتگی شدند.
 
روستای کش تخت با ۲۲۵ نفر و تجک با ۲۰۵ نفر آسیب دیده بیشترین خسارت را از سیل اخیر متحمل شده‌اند.
 
محمد اسلامی امروز پس از بازدید میدانی و بررسی وضعیت این پل را افتتاح کرد.
 
قبل از بهره برداری از این طرح، عملیات ساخت دانشگاه آزاد اسلامی سردشت بشاگرد به دست وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
 
ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر و اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در سه مرحله احداث می‌شود.
 
مرحله نخست آن با زیربنای ۳۶۰ متر و برآورد اولیه ۴۰ میلیارد ریال تا پایان سال به بهره برداری برسد.
 
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به‌ منظور افتتاح پروژه مهم در راس هیاتی با استقبال استاندار هرمزگان و برخی دیگر از مقام‌های استانی وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

تعداد بازدید : 8


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 26  آبان  1399  ، کدخبر:84112320 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
بعد از مدت ها در هرمزگان نتونستيم رضايت مردم رو با اين همه كار و تلاش به دست بياريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
متاسفانه در زمينه عمراني و اباداني روستاها انقد بد عمل كرديم كه حد نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
جون مردم رو گرفتن تا اين پل رو بعد از سال هاي زيادي افتتاح كردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین