پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
عنابستانی به هر انگیزه‌ای که بر صورت سرباز وطن سیلی زده باشد، محکوم است. کار او بی شباهت به سیلی زدن به صورت ۸۴ میلیون ایرانی نیست. مشاهده توئیت‌های محکوم کننده این اقدام، گویای کل ماجراست.

شعار سال:سیلی بازپرس بر صورت سرباز قوه قضائیه را فراموش کردید! سیلی نماینده بر صورت مامور راهور در فرودگاه مهرآباد را فراموش کردید! و .... . تا زمانی که این حافظه کوتاه مدت وجود دارد، داستان ادامه خواهد داشت.


سیلی نظارت استصوابی به ملت‌

توئیت نماینده سابق تهران به سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور


سجاد عابدی؛فعال رسانه‌ای: ای کاش ۲۰:۳۰ امشب ، ماجرای سیلی خوردن سرباز وظیفه به خاطر بچه خوشگل را به استکبار جهانی ربط ندهد.

 در ضمن دنا پلاس فقط تحویل همین یک نماینده نیست...


واکنش قالیباف به درگیری یک نماینده مجلس با سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی


پدران و دلیران این مرز و بوم سر،دست و پا برای این وطن دادند تا دستی روی سرباز وطن بلند نشود.


عنابستانی، نماینده مجلس انقلابی طی نظارت میدانی از خط ویژه، سیلی سختی به سرباز راهور زد!

توئیت قاضی زاده
نائب رئیس مجلس وعده داد که به درگيرى نماينده مجلس با سرباز راهور در هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان بررسى کنند و با مقصر برخورد شود.

توئیت امتداد
عنابستانی مساله ما نیست. او هم یکی است شبیه همان سرباز چک خورده. یکی از طبقه پایین از یک شهرستان دور دست که حالا پایش به پایتخت باز شده. این جنگ طبقاتی نیست و چندان شوری نمی انگیزد.
ما باید به جنگ قانونی برویم که به نماینده مجلس حق استفاده از "خطوط ویژه" را می دهد:
قانون رانت پرور..

فکر کردی کی هستی آقای نماینده؟!

آقای عنابستانی، شما که قرار بود خاک پای ملت باشید؛ دستبوسی کنید، سیلی میزنید؟


چندی پیش یک سرباز را به دلیل انجام وظیفه‌اش در مازندران کتک زدند. فوری سر و ته ماجرا را به‌هم آوردند. ببینیم مورد اخیر را چکارش خواهند کرد؟ اجباری به سربازی بروی، از حقوق خبری نباشد، کتک هم بخوری؟ انتظار دارید فردا از وطن دفاع کنند؟


آقای دکتر قالیباف این ویدئو در فجازی پخش شده/ ادعا شده یکی از نمایندگان مجلس برای عبور بدون مجوز از خط ویژه، زیر گوش یه سرباز وظیفه زده/ پلاک ماشین مشخص است/ اگر ایشان نماینده هستند، برای اعتبار مجلس بهتره که موضوع بررسی و نتیجه به مردم اعلام بشه / پلاک: ۵۵-۱۹۲ ه ۷۴

پیمان مولاوردی، فعال رسانه ای


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین