پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
ادعای بهره برداری از سه طرح بزرگ در حوزه وظیفه مندی وزارت جهاد کشاورزی شده است. سوال اینجاست که اثرات ملموس این طرح‌ها کجاست؟ چقدر برای این طرح‌ها هزینه شده است؟ چقدر تاخیر زمانی داشته اید؟ چند درصد طرح‌ها مربوط به دولت سابق یا وزیر قبلی بوده است؟‌ ای کاش اندکی حساسیت بیشتر به اهمال کاری‌ها بخرج می‌دادیم. حکایت ما شده، حکایت چوپانی که از تغذیه خیلی خوب گوسفندانش برای قصاب می‌گفت و قصابی که دنبال دنبه گوسفندان می‌گشت!
شعار سال: بهره برداری رسمی از ۳ پروژه بزرگ وزارت جهادکشاورزی در حوزه زهکشی و آبخیزداری اراضی زراعی در سراسر کشور با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در چهل و سومین پنجشنبه از پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، ۳ پروژه بزرگ در عرصه کشاورزی و صیانت از منابع طبیعی را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

۲۵ هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در غرب و شمال غرب کشور، ۷۸ هزار هکتار زهکشی از طرح ۲۸۰ هزار هکتاری زهکشی اراضی استان گلستان، ۴۱۵ پروژه مقابله با بیابان‌زدایی و کنترل ریزگرد‌ها در ۱۳ استان کشور در قالب برنامه صیانت از منابع طبیعی و ۳ هزار و ۱۵۴ طرح آبخیزداری و منابع طبیعی در سرایر کشور، پروژه‌هایی هستند که با دستور دکتر روحانی به طور رسمی افتتاح شدند.

برای اجرای این پروژه‌ها ۵ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با بهره‌برداری از آن‌ها برای ۱۰۵ هزار و ۷۷۱ نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، تاریخ انتشار:۹بهمن ۱۳۹۹، کدخبر:president.ir، ۱۱۹۲۹۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین