پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
روزگار عجیبی است، به ناتوان‌ترین حالت ممکن در آغوش شان قرار داشته و تمنای حمایت داریم. بدون آنکه بفهمیم بزرگ می‌شویم و طلبکار. چون توان پاسخگویی به خواسته‌های بی پایان ما را ندارند، فراموش شان می‌کنیم و از اولویت‌ها خارج می‌شوند. چرخه برای زندگی خودمان با فرزندان مان تکرار می‌شود و تازه متوجه حقانیت والدین خودمان می‌گردیم. به سرعت واگشت می‌کنیم، ولی‌ای کاش کار از کار نگذشته باشد.

شعار سال:باور عامیانه (مردمی) یا فولکلور (Folklore) را می‌توان گروهی دربرگیرنده افسانه‌ها، داستان‌ها، موسیقی، تاریخ شفاهی، ضرب‌المثل‌ها، هزلیات، پزشکی، باورهای مردمی درباره بخت و شگون و چشم زخم، لالایی مادران، پایکوبی بومی، آیین‌ها، شیوه‌ها و سنّت‌ها دانست.فرهنگ گیلان سرشار از فولکلور های محلی اختصاصی و بسیار عمیقی خصوصا در حوزه موسیقی و آواز است . آوازهای اصیلی که ریشه در سنت ها، باورها ، اسطوره ها و ..... ، زندگی در جلگه، جنگل و کوه های گیلان دارد. غم و شادی در آوازها ، بشکلی کاملا شفاف خود را نشان می دهند.

 

تعداد بازدید : 19


اختصاصی شده پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
چقد کلیپ زیبایی بود به عنوان یک رشتی ساکن تهران دلمون تازه شد و جانمون تازه تر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین