پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
با وجود عملکرد مورد اعتراض غلامرضا شریعتی در خوزستان و انتظار افکار عمومی مبنی بر به خانه برگشتن او، نامبرده طی حکمی از رئیس جمهور، در مسند ریاست سازمان استاندارد کشور نشست. حالا با کدام تخصص و سابقه موثر، بماند! اما بنظر می‌رسد که نامبرده دارای حامی پشت پرده قویی است. اگر این گمان درست باشد، باید به آقای شریعتی گفت که جنس حاجیت خیلی خوبه دکتر!

شعار سال:رئیس جمهور در حکمی «غلامرضا شریعتی» را به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» جایگزین «نیره پیروزبخت» کرد. این انتصاب در حالی صورت گرفته که تاکنون انتقادات زیادی نسبت به عملکرد استاندار خوزستان مطرح شده است و پیش از همه آقای شریعتی باید پاسخگوی موضوعاتی همچون وضعیت آب و فاضلاب اهواز و همچنین وضعیت شغلی کارگران هفت‌تپه باشد.

«موسوی» نماینده مجلس چندی پیش نیز از عملکرد استاندار خوزستان که با امنیتی کردن فضا در صدد مانع‌تراشی در مسیر خلع ید مالک فاقد اهلیت شرکت هفت تپه شده بود، انتقاد کرد.


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
قطعا خوزستان از شريعتي رها شد و اين همه مشكلاتش رو با خودش بر جاي گذاشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین