پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
به راحتی تن می‌تراشند، نه جنسیت می‌شناسند، نه سن و سال را در نظر می‌گیرند. برخی می‌گویند علاقه‌ای جنون‌آمیز شده است، میل به شبیه دیگری بودن یا وسواس چگونه بودن: پدیده‌ای به نام جراحی زیبایی و پیکرتراشی! شاید همین علاقه جنون‌آمیز باعث شده که آمار مراجعه‌کنندگان برای جراحی‌های زیبایی حتی در دوران کرونا هم فروکش نکند. حتی بحران‌های اقتصادی سال‌های اخیر در ایران هم نتوانسته میل افسار‌گسیخته به بریدن و دوختن تنها را مهار کند.

شعار سال:ایران همچنان در ردیف کشورهایی با بیشترین عمل زیبایی بینی قرار دارد.

در تقسیم‌بندی جراحی‌های زیبایی زنان، با توجه به گفته‌های یک پزشک جراح زنان به ایندیپندنت فارسی، انواع جراحی‌های زیبایی مربوط به دستگاه تناسلی، هم پای پیکرتراشی مورد توجه زنان و دختران جوان قرار گرفته ‌است.

یکی از پرطرفدارترین‌ جراحی‌های زیبایی رایج بین زنان در ایران، انواع جراحی‌هایی است که برای زیباسازی و ترمیم واژن و جوان‌سازی آن در اکثر کلانشهرهای ایران انجام می‌شود. یکی از انواع این جراحی‌ها واژینوپلاستی است که نوعی جراحی زیبایی مهبل محسوب می‌شود. یک پزشک جراح در گفت‌و‌گو با  ایندیپندنت فارسی می‌گوید، لبیوپلاستی، افزایش G- spot، برداشتن پوست یا روکش کلیتوریس، فرونوپلاستی، پرینوپلاستی و مونس پلاستی از رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی زنان در ایران است. مونس‌پلاستی نوعی از جراحی است که به افتادگی پوست شکم بر روی ناحیه تناسلی و یا بزرگی قسمت بالای ناحیه تناسلی زنان مربوط می‌شود.

در عین حال، از بین این عمل‌های جراحی زیبایی مربوط به ناحیه تناسلی، لایباپلاستی بیش از بقیه جراحی‌های زیبایی مورد توجه زنان در ایران قرار دارد. یک کلینیک تخصصی جراحی زیبایی زنان در ایران به ایندیپندنت فارسی می‌گوید: «عمل لایباپلاستی بسیار عمل متداولی است و حتی در دوران کرونا نیز روزانه انجام می‌شود. این عمل زیبایی به دو صورت جراحی در اتاق جراحی داخل کلینیک زیبایی یا تنها با لیزر انجام می‌شود.» به گفته مدیر این کلینیک که در شرق تهران و منطقه تهرانپارس واقع شده ‌است، جراحی زیبایی لایباپلاستی که مربوط به زیبایی واژن بوده و از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی بین زنان محسوب می‌شود برای اکثر افراد در مطب پزشک جراح زنان و با لیزر مونالیزا و بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

در این کلینیک مجهز زیبایی زنان در تهران، حق‌الزحمه تقریبی عمل لابیاپلاستی با لیزر در مطب از سه میلیون و ۹۰۰هزار تومان تا چهار میلیون و ۸۰۰هزار تومان متغیر است. در صورت نیاز به اتاق عمل، تعرفه‌ کلینیک به این مبالغ، اضافه می‌شود. به گفته مدیر این کلینیک زیبایی، بیشتر مراجعان برای انجام عمل زیبایی واژن را زنان و دختران مجرد و در محدوده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال تشکیل می‌دهند.

در کلینیک‌های زیبایی زنان در تهران انواع دیگر جراحی‌های پرطرفدار از جمله تنگ کردن واژن، تزریق چربی، ترمیم لبه‌های مهبل هم انجام می‌شود. یکی از انواع جراحی‌های زیبایی یا ترمیمی هم روشن‌سازی ناحیه‌ ژنیتال و کشاله ران و اطراف مقعد است. انجام روشن‌سازی ناحیه‌ ژنیتال هم دومیلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد. انجام کربوکسی‌تراپی که از بین بردن تیرگی ناحیه واژن عنوان می‌شود نیز یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

ثمانه قدرخان

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از جامعه شناسی زن روز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
ای کاش زن ها میدونستن که این جریان داره از کجا اب میخوره و کمی به خودشون میومدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین