پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۸۳۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
حسین ذوالفقاری گفت: در حال حاضر با تصویب دولت ۱۵ بازارچه مرزی در ۴ استان مرزنشین تشکیل شده تا ساماندهی کولبران به صورت رسمی و در چارچوب قانون آغاز شود.
شعار سال: حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به تعداد مرز‌های اضافه شده در کشور گفت: در هفت سال گذشته ۱۳ مرز رسمی شامل مرز‌های زمینی، هوایی و مرز ریلی به تصویب رسیده و به مرز‌های رسمی کشور اضافه شده است.

او از آغاز ساماندهی کولبران خبر داد و افزود: لایحه توسعه معیشت مرزنشینان، ساماندهی سوخت مرزی و بازارچه مرزی تهیه شده است و در حال حاضر با تصویب دولت ۱۵ بازارچه مرزی در ۴ استان مرزنشین تشکیل شده تا ساماندهی کولبران به صورت رسمی و در چارچوب قانون آغاز شود.

ذوالفقاری تصریح کرد: آنچه برای کولبران و مرزنشینان در نظر گرفته شده این است که بتوانند از معافیت‌های گمرکی استفاده کنند یعنی جهت خرید کالا‌های تحریمی برای این افراد معافیت گمرکی اعمال شود، هدف از ایجاد چنین معافیتی این است افراد از مجاری غیرقانونی تردد نکنند و مشکلات بیشتری به وجود نیاید.

او در پاسخ به انتقادات که می‌گویند کولبران سرمایه ندارند در بازارچه‌های مرزی مشغول کار شوند، گفت: اگر معافیت‌های گمرکی اعمال شود و اجازه ورود قانونی کالا صادر شود، کولبران و مرزنشینان با شخص تاجر مسائل دیگر را حل می‌کنند، مهم معافیت گمرکی برای مرزنشینان بود که خوشبختانه به سرانجام رسیده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پایان تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات حمایتی ما از مرزنشینان و کولبران این است که قرار است از محل ۲۰ درصد فروش سوخت به آن‌ها کمک کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
استان های مرزی مون در زمینه معیشتی واقعا ضعف های شدیدی دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین