پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
گفته می‌شود تغییر ندادن ساعات کاری کارکنان، عدم کاهش شیفت‌های کاری و تعداد کارکنان و همچنین باز بودن سالن غذاخوری و سرو غذا، ازجمله مواردی هستند که تا این لحظه هیچ توجه‌ای به آن‌ها نشده است.
شعار سال: متاسفانه خبر‌های خوبی در خصوص اعمال کامل و دقیق محدویت‌های کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پتروشیمی بندرامام با بیش از ۷ هزار پرسنل به گوش نمی‌رسد تا جایی که فریدون بندری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از تذکر جدی به این شرکت خبر داد و متذکرشد: به شکل جدی تاکید کردیم که تمام پروتکل‌های لازم باید از سوی پتروشیمی بندر امام اجرا شود.
 
مقاومت دربرابر اعمال محدودیت ها 

این درحالی است که گفته می‌شود مسوولان این شرکت در مقابل اعمال این محدودیت‌ها مقاومت می‌کنند و این امر منجر به افزایش نگرانی‌ها در خصوص افزایش تعداد مبتلایان به کرونا درمیان کارکنان این شرکت گشته است.
 
هرچند که نگرانی بیشتر کارشناسان شیوع این ویروس ناشی از عدم رعایت محدودیت‌های ابلاغی دراین شرکت نیست بلکه نگرانی از این بابت طرح می‌گردد که این تعداد نیروی انسانی قطعا با احتساب تعداد خانواده‌هایشان آمار تاثیرگذاری از جامعه را تشکیل می‌دهند که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم در این پتروشیمی می‌تواند منجر به فاجعه‌ای بزرگ گردد.

دراین بین گفته می‌شود تغییر ندادن ساعات کاری کارکنان، عدم کاهش شیفت‌های کاری و تعداد کارکنان و همچنین باز بودن سالن غذاخوری و سرو غذا، ازجمله مواردی هستند که تا این لحظه هیچ توجه‌ای به آن‌ها نشده است.

عدم اعمال محدودیت‌ها در پتروشیمی بندرامام و مقاومت مسوولان این شرکت در مقابل این امر در حالی است که این روز‌ها بندرامام و بندر ماهشهر در وضعیت بحرانی و قرمز کرونایی قرار گرفتند و با یکسری محدودیت‌های جدیدی روبه‌رو شدند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نفتی‌ها، تاریخ انتشار: ۲۹بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: naftiha.ir، ۴۰۱۶۵
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
وضعیت پتروشیمی امام نه تنها خرابه که اوضاع در دوران روحانی در زمینه پتروشیمی از تولید به واردات رسیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین