پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر، با درخواست از مردم برای ماندن در خانه، گفت: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمان شهرستان، در حال تکمیل شدن است و با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در شهر‌های اطراف، وجود آن در شهرستان بندر ماهشهر بسیار زیاد است.
شعار سال: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهردر استان خوزستان، با اعلام خبر تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های شهرستان گفت: احتمال وجود ویروس انگلیسی در شهرستان، بسیار زیاد است.

به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر، محمد شنبدی ساعتی پیش از تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های شهرستان بندر ماهشهر، در پذیرش بیماران کرونایی و وضعیت اضطراری خبر داد.

وی با اشاره به صحبت‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: وضعیت ویروس کرونا در استان خوزستان، به شرایط بحرانی و قرمز رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر، عنوان کرد: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمان شهرستان، در حال تکمیل شدن است به‌گونه‌ای که امکان پذیرش سایر بیماران هم، دیگر میسر نخواهد بود و با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی، در شهر‌های اطراف، وجود این ویروس در شهرستان بندر ماهشهر بسیار زیاد است.

وی در پایان تأکید کرد: مردم در خانه‌های خود بمانند و تنها برای انجام کار‌های خاص و پزشکی از منزل خارج شوند. در نظر داشته باشید که نه تنها شرایط تغییر نکرده بلکه وخیم‌تر هم شده و نیاز به رعایت و مراقبت‌های بیشتری هستیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۰۳۷۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین