پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح الزام‌های اجرایی توزیع و عرضه سوخت و سی‌ان‌جی در این کمیسیون خبر داد.
شعار سال: مالک شریعتی نیاسر، در تشریح نشست کمیسیون انرژی مجلس به بررسی طرح الزام‌های اجرایی توزیع و عرضه سوخت و سی‌ان‌جی در کشور، لایحه تأسیس نهاد مستقل تنظیم‌گر بخش برق و همچنین استماع گزارش رئیس کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی درباره وضع میدان گازی پارس‌جنوبی اشاره کرد.
وی گفت: در این نشست درباره طرح الزام‌های اجرایی توزیع و عرضه سوخت و سی‌ان‌جی در کشور رأی گیری شد که در پی آن کلیات این طرح تصویب و مقرر شد با اعمال نظر کمیته نفت، جزئیات آن نیز بررسی شود.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضع افت فشار میدان گازی پارس‌جنوبی نیز در این نشست بررسی شد، تصریح کرد: مسئولان وزارت نفت در حال برنامه‌ریزی برای جبران این افت فشار هستند تا در سال‌های آینده با مشکل کمبود گاز روبه‌رو نشویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شبکه اطلاع‌رسانی شانا، تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۱۳۵۸۴، https://www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
کمیسیون انرژی در ایران باید فعالیت های خودش رو در انتخاب شرکت ها و اعطای استاندارد بهشون کمی محکم تر قدم برداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین