پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
ما نتوانسته ایم انرژی جامعه را به سطح ستاد‌ها منتقل کنیم؛ همه ستاد‌ها امتیاز طلب هستند و تیشه به روی خود کشیدند و نتیجه این شد که ۵هزار نفر از اولاد مدیران کشور به آمریکا پناهنده شده اند و مبالغ هنگفتی از درآمد‌های کشور را منتقل کرده اند.
شعار سال، محمد غرضی، وزیر دولت سازندگی و کاندیدا انتخابات ۱۴۰۰، در رابطه با اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات آتی گفت: مرحوم شهید بهشتی وقتی من استاندار خوزستان بودم به استان آمدند و به من گفتند چرا وارد حزب نشدید؛ ما مفصل صحبت کردیم و سوابق احزاب را که مبنی بر امتیاز طلبی است و اینکه خود را از مردم بالاتر می‌دانند و برای مردم برنامه ریزی می‌کنند، بررسی کردیم. طبقات بالا به اندازه کافی امتیاز دارند و این طیف‌ها بیشتر به دنبال طبقات بالا و امتیازطلبان هستند. من گفتم که حزب شما عاقبتی نخواهد داشت و بحث بسیار تند و سخت شد من شاگرد شهید بهشتی بودم، ولی وقایع روزگار طوری شد که من دستور عضویت حزب را قبول نکردم.

او افزود: بعد‌ها حزب به اصلاح طلب و اصولگرا تبدیل شد و ظرف این چهل سال دائما برای کشور گرفتاری درست کردند. گاهی اصلاح طلبان دولت را در دست داشتند و بعضا اصولگرایان از این رو من نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا و حتی نه مستقل بلکه من به قاعده جامعه تعلق دارم و اهداف انقلاب مشروطه و انقلاب ملی شدن صنعت نفت و انقلاب ۲۲ بهمن را دنبال می‌کنم و جزو سربازان انقلاب هستم.
غرضی تاکید کرد: ما نتوانسته ایم انرژی جامعه را به سطح ستاد‌ها منتقل کنیم؛ همه ستاد‌ها امتیاز طلب هستند و تیشه به روی خود کشیدند و نتیجه این شد که ۵هزار نفر از اولاد مدیران کشور به آمریکا پناهنده شده اند و مبالغ هنگفتی از درآمد‌های کشور را منتقل کرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۹۹، کد خبر: ۱۵۴۷۲۳، www.gostaresh.news.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
انتخابات 1400 واقعا جولانگاه ارزوهای از دست رفته مردمی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین