پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
معاون شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی درآمد‌ها به دلیل شیوع کرونا و بروز مشکلات مالی از شرکت‌های هواپیمایی خواست به تعهدات عمل کنند.
شعار سال: حمیدرضا سیدی با اشاره به کاهش بیش از ۸۰ درصدی درآمد‌های شرکت در پی وقوع بیماری کرونا و تعطیل شدن پرواز‌های داخلی و بین‌المللی گفت: به دنبال لغو پرواز‌ها و نیز تعطیلی کسب‌و‌کار‌های فرودگاهی، درآمد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به کمتر از ۲۰ درصد درآمد ماهیانه رسیده و در اسفند ۹۸ بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان زیان دیده است.

وی افزود: اسفند سال گذشته تعداد پرواز‌ها حدود ۴۰ درصد و تعداد مسافران بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت و فروردین ۹۹ نیز با کاهش بیشتری مواجه هستیم؛ لذا کسب‌وکار شرکای اقتصادی شرکت تعطیل شده و یا در آستانه تعطیلی است، اما تلاش می‌شود تا حد امکان از بیکار شدن کارکنان جلوگیری و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شرکت‌های طرف قرارداد استفاده شود. حفظ نیروی انسانی شرکت‌ها مهمترین شاخص همکاری و مساعدت فرودگاه‌ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: در حالی که کلیه فرودگاه‌های کشور حتی در صورت نداشتن پرواز برای شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه و نیاز‌های استان‌ها ناچار به آمادگی برای ارائه خدمات بوده و هیچ فرودگاهی بسته نشده در بیشتر فرودگاه‌ها برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حفظ بهداشت محیط و مسافران، هزینه‌های جاری افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.

سیدی گفت: در چنین شرایط سختی و با توجه به ضرورت تأمین نیاز‌های جاری فرودگاه‌ها و نیز معضلات پیش روی ناشی از انجام تعهدات قراردادی بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومانی پروژه در حال انجام در تلاش برای تأمین اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکاران و تأمین‌کنندگان بخش خصوصی هستیم. انتظار می‌رود شرکت‌های هواپیمایی که طی سال‌های گذشته در پی آزادسازی نرخ بلیت در شرایط مناسبی بوده‌اند ضمن توجه به بدهی‌های انباشته با استفاده از سیستم‌های مالی دولتی و بانکی و ذخیره‌های اندوخته به یاری فرودگاه‌ها بشتابند تا از بار مشکلات کاسته شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از بورس‌پرس، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۷۸۷۹، boursepress.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
وقتی کرونا اومد اوضاع اقتصادی ارانی از اونی که بود هزار بار بدتر شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین