پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: حذف دفترچه‌های بیمه سلامت به صورت گام به گام انجام می‌شود، زیرا هنوز آموزش‌های لازم به ارائه دهندگان خدمت داده نشده و اصل موضوع بر این است که گیرندگان و ارائه‌دهندگان خدمت به درستی درباره مزایای اجرای این طرح با توجه به شیوع بیماری کرونا توجیه شوند.
شعار سال: محمد مهدی ناصحی روز چهارشنبه در جلسه شورای مدیران سازمان بیمه سلامت افزود: سازمان بیمه سلامت باید تا پایان دولت تمام توان و انرژی خود را به کار گیرد تا برنامه‌های مهم در دست اجرا را به نتیجه برساند.
 
پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی، اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و به خصوص اجرای نظام ارجاع که لازمه آن پیش برد برنامه پزشک خانواده و استقرار پرونده الکترونیک سلامت از فعالیت‌های مهم و در اولویت سازمان بیمه سلامت است که باید با عمق بخشی و ایجاد مشوق‌ها تمام تلاش خود را برای به نتیجه رساندن این اقدامات به کار گیریم.

وی اظهار کرد: بدون شک تعجیل در حذف دفترچه کاغذی بیمه سلامت سبب نارضایتی مردم می‌شود که ما به دنبال آن نیستیم و قصد داریم با آگاهی کامل این برنامه را اجرایی کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: همچنین تمام تلاش بیمه سلامت ارائه خدمات مناسب به بیمه‌شدگان به خصوص افراد نیازمند است تا در این شرایط مشکلی از بابت دریافت خدمات درمانی نداشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایران‌پزشک، تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۴۰۹۷، iranmd.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
بیمه سلامت در ایران مدت هاست که نقص های زیادی داره و مردم هم از این شرایط ناراضی هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین