پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
محمدرضا خباز با بیان اینکه وقتی انتخابات حداکثری بنا به فرمایش رهبری موجب استحکام یک کشور است، افزود: من در سمنان استاندار بودم که آقایی به عنوان یک سردار در یکی از روستا‌ها آمده و سخنرانی کرده بود و از منافقین جدید نام برده بود. جمله مهمی است و گفته بود منافقین جدید به دنبال انتخابات حداکثری هستند.
شعار سال: محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با تلاش اصولگرایان برای کاهش مشارکت مردمی در انتخابات گفت: استحکام هر کشوری به دستاورد‌ها و مردم آن کشور وابسته است مگر کشور‌هایی که خود را به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا وابسته می‌کنند و خود را از رای و نظر مردم بری می‌دانند. در ابتدای انقلاب چه در زمان حضرت امام و رهبری در همه انتخابات رهبران کشور به حضور حداکثری توصیه می‌کردند که موجب دوام و قوام کشور خواهد بود. اخیرا رهبری خطاب به مردم تبریز فرمودند که حضور پرشور در انتخابات، موجب استحکام، امنیت و عزت مردم و کشور خواهد شد.

او افزود: هر مجموعه‌ای مثل برخی رسانه‌ها اگر به غیر از حداکثری بودن انتخابات، فکر و آن را تبلیغ و ترویج کنند، بدیهی است که به دنبال اغراق سطحی و گروهی اند. وقتی انتخابات حداکثری بنا به فرمایش رهبری موجب استحکام یک کشور است چه معنا دارد که رسانه وابسته حرفی را جدا از نظر رهبر بیان کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: امروز حداقل باید متوجه شوند و از مردم عذرخواهی کنند در غیر این صورت به این معنی است که می‌خواهند راه خود را ادامه بدهند. این به معنی آن است که حرف دل خود را زده اند و ادعا‌های زیادی در حمایت از رهبری مطرح می‌کنند، ولی رهبری را فقط تا جایی که حرف‌های آن‌ها را بزند و امیال آن‌ها را بیان کند، قبول دارند.

او افزود: این رسانه‌ها اگر می‌خواهند وابستگی خود به نظام و رهبری را داشته باشند باید انتخابات حداکثری را مورد حمایت قرار بدهند. من در سمنان استاندار بودم که آقایی به عنوان یک سردار در یکی از روستا‌ها آمده و سخنرانی کرده بود و از منافقین جدید نام برده بود. جمله مهمی است و گفته بود منافقین جدید به دنبال انتخابات حداکثری هستند. این آقا از یک رسانه بود و نوار صحبت او را برای من آوردند. من ابتدا فکر کردم از روی نادانی این حرف را زده است و این بیان از روی جهالت است بعد از مدتی دیدم که این فکر که انتخابات حداقلی از انتخابات حداکثری بهتر است در داخل کشور و بویژه در میان برخی نهادها، طرفدارانی دارد یعنی تلاش می‌شود تا انتخابات حداقلی برگزار شود.

خباز افزود: یکی از نمایندگان مجلس هشتم که متاسفانه ملبس به لباس روحانیت است چندی پیش با صراحت گفت ما به دنبال انتخابات حداقلی هستیم، چون ما در انتخابات حداکثری رای نمی‌آوریم این یعنی حاضرند استقلال کشور و عزت مردم زیر سوال برود و امنیت کشور به خطر بیفتد و طمع دشمنان بر کشور افزون شود، ولی جناح آن‌ها رای بیاورد.

او تاکید کرد: این مصداق واقعی ضرب المثلی است که می‌گویند برای یک دستمال قیصریه‌ای را به آتش می‌کشند، اما اگر خواسته‌های ما اصلاح طلبان طبقه بندی شود ابتدا به انتخابات حداکثری عقیده داریم و در مرحله دوم، رای آوری کاندیدای خود را منظور می‌کنیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۳۹۱۲۸، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین