پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به تروئیکای اروپا گفت: تدابیر جبرانی ما پاسخی‌اند به نقض‌های امریکا و تروئیکای اروپایی. ما "اقدام" را با اقدام پاسخ می‌دهیم.
شعار سال: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر نوشت: تدابیر جبرانی ما پاسخی‌اند به نقض‌های ایالات متحده و تروئیکای اروپایی. اگر از معلول هراسانید، علت را حذف کنید.

وی خطاب به تروئیکای اروپا نوشت: به جای فلسفه‌بافی و قرار دادن بار مسئولیت بر دوش ایران، تروئیکای اروپایی / اتحادیه اروپا باید به تعهدات خود عمل کرده و خواستار آن شود که میراث تروریسم اقتصادی ترامپ علیه ایران پایان یابد. تدابیر جبرانی ما پاسخی‌اند به نقض‌های ایالات متحده و تروئیکای اروپایی. اگر از معلول هراسانید، علت را حذف کنید. ما "اقدام" را با اقدام پاسخ می‌دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۵۰۶۳۳، www.mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین