پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
فرماندار دنا آخرین وضعیت اسکان و خسارت‌های وارده به مردم شهر سی سخت را شرح داد.
شعار سال:عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا در خصوص آخرین وضعیت زلزله در این شهرستان گفت: در حال حاضر ما شهر سی سخت را به ۹ قسمت تقسیم کرده ایم که با تیم‌هایی از بنیاد مسکن، هلال احمر، شهرداری در حال براورد خسارت هستیم.

وی ادامه داد: بین شهروندان در حال توزیع چادر، پلاستیک و مواد غدایی هستند. وی گفت: بیش از ۷۰ درصد منازل شهروندان آسیب دیده است و نزدیک به ۱۰ درصد خانه‌ها در این شهر غیر قابل استفاده هستند.
 
کمپ محل استقرار برای شهروندان

پناهی افزود: کمپ محل استقرار برای شهروندان نیز زده در نظر گرفته شده است، اما متاسفانه شهروندان از کمپ استقبال نمی‌کنند و قرار شده است بین این افراد چادر تقسیم شود.

فرماندار دنا در خصوص اینکه در حال حاضر مردم چطور اسکان داده شده اند گفت: اکثر شهروندان به خانه فامیل و اقوام پناه برده اند، برخی از شهروندان نیز که در حال حاضر حضور دارند ما نیز در کنار آن‌ها هستیم، و در حال پیگیری هستیم که به این افراد چادر تحویل داده شود.

فرماندار شهرستان دنا در خصوص آخرین وضعیت آب، برق، گاز در شهر سی سخت گفت: با مداد امروز بین ساعت ۴ الی ۵ صبح گاز شهر سی سخت وصل شد، اگر جای هم قطع است اطلاع رسانی کنند تا ما سریع بررسی و و صل کنیم.

وی افزود: آب وصل است و برق نیز در همان ساعت اولیه وصل شد. وی در خصوص روستا‌های اطراف شهر سی سخت که تحت شعاع زلزله قرار گرفته اند گفت: حدود ۳۵ الی ۴۰ روستا نیز داریم که دارای خسارات جزئی هستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹، کدخبر: sobhezagros.ir، ۱۸۰۹۹۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین