پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
سیدمحسن دهنوی در گفتگویی به رویه وزیر صمت و وزارت صنعت و خودروسازی انتفاد داشت. وی بیان داشت که یکی از وعده‌های آقای رزم حسینی برای گرفتن رای در مجلس ساماندهی اوضاع بازار خودرو بود که متاسفانه هیچ اتفاق مثبتی در بازار نداشته‌ایم و روز به روز اوضاع بدتر می‌شود. سال گذشته ۱۰۰ هزار میلیارد رانت در بازار داشتیم بعضی از خودروسازان خودشان در افزایش قیمت ذی‌نفع هستند. بدون شک وزیر صنعت را به مجلس فرا می‌خوانیم. از وزیر صنعت در کمیسیون اصل ۹۰ شکایت می‌کنیم.

شعار سال:یکی از وعده‌های آقای رزم حسینی برای گرفتن رای در مجلس ساماندهی اوضاع بازار خودرو بود که متاسفانه هیچ اتفاق مثبتی در بازار  نداشته‌ایم و روز به روز اوضاع بدتر می‌شود

خودروسازان خودشان در افزایش قیمت ذی‌نفع هستند

پ_ن کانال تلگرامی خیابان انقلاب: راهکار: پیش فروش بدون قرعه کشی یکساله با جهش تولید است. هر زمان شخصی خواست بتونه ثبت نام کنه با قیمت مقطوع و پس از یکسال دقیقا تحویل بدین.(زمان کافی برای برنامه ریزی تولید هست) بجای 4 میلیون ثبت نام برای قرعه کشی فروش فوق العاده 500 هزار نفر ثبت نام می کنند. چون که مردم عادی برای دلالی دارند ماشین میخرن و ماشین به دست مصرف کننده نهایی نمیرسه. قرعه کشی را حذف و قیمت را مقطوع کنید آزاد کنید برای همه ثبت نام کنند.

در بدترین شرایط 1میلیون ثبت نام داشته باشیم می توانید برخی را 3 ماه بعدش تحویل بدین. کل برنامه این هست یکبار بدون قرعه کشی انجام بشه دیگه بساط دلالی جمع میشه کلا.

تعداد بازدید : 5


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین