پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
تیم ملی فوتسال زنان این روز‌ها در کولاک زمستانی بی‌توجهی و فراموشی گرفتار شده که با ادامه این وضعیت، بحران سرما بر پیکره آن صدمات جبران ناپذیری وارد می‌کند.
شعار سال: بهمن هم به پایان رسید و کم‌کم به سال جدید نزدیک می‌شویم و خبری از اردوی ملی پوشان فوتسال ایران نیست. گویا فوتسال زنان در هیاهوی برگزاری مجمع انتخاباتی و حواشی آن برای رای گیری گم شده است.

قرار بود که ملی پوشان فوتسال در مسابقات جام جهانی کوچک بزریل شرکت کنند، اما با تغییر تاریخ برگزاری این رقابت‌ها به نظر می‌رسد که تیم ملی فوتسال زنان ایران هم تعطیل شده است.

۲ سال است که اردو‌های تیم ملی برپا نمی‌شود و ملی پوشان در راستای حضور در مسابقات آسیایی و جام جهانی کوچک اعلام آمادگی کرده اند، اما فدراسیون فوتبال با بهانه بحران کرونا دیگر نیم نگاهی هم به تیم ملی فوتسال زنان نمی‌اندازد.

در این مدت هیاهوی زیادی برسر شهناز یاری وجود داشت. زمزه‌های خرید مهره‌ها برای رای‌گیری و انتخاب یاری به جهت ماندن در تیم ملی یا حضور در سایپا راه را برای این سرمربی دشوار ساخت. با این حال یاری برای زیر نظر داشتن ملی پوشان گزینه هدایت سایپا را از دست نداد تا بتواند با وجود تعطیل بودن اردوها، عملکرد تمامی بازیکنان را در تیم‌های مختلف ارزیابی کند.

اما براستی فدراسیون فوتبال چگونه می‌تواند با لغو اردو‌ها و تمامی برنامه‌های تیم ملی فوتسال زنان این خسارت وارده به ملی پوشان را جبران کند. با این شرایط آیا هت تریک قهرمانی امکان پذیر است. آیا جایگزین کردن افراد کم تجربه می‌تواند راهی برای جبران این کاستی‌ها باشد.

مورد دیگری که این مدت مانعی در جهت تحقق اهداف یاری شده است، جذب ملی پوشان به تیم‌های سطح پایین کویت است که جز منفعت مالی بار دیگری برای این بازیکنان ندارد. حضور شهرزاد مظفر سرمربی اسبق فوتسال زنان در تیم ملی فوتسال کویت و جذب آنان به معضلی تبدیل شده است که می‌تواند گریبانگیر ادامه درخشش تیم ملی در آسیا باشد.

اکنون از این قضیه که بگذریم. باید ببینیم که رییس جدید فدراسیون فوتبال چه تدبیری برای تحول در ورزش زنان ایجاد می‌کند و یا همچنان با چشم‌های بسته مسیر شکوفایی آنان را می‌بندد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین