پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
مجموعه ده جلدی تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات با حضور آذری جهرمی رونمایی شد، کاری نسبتا خوب که می‌بایست مورد توجه مدیران سایر دستگاه‌ها نیز قرار گیرد. اما جای خالی این مجموعه ۱۰ جلدی، کم توجهی به مشکلات و گلایه مندی‌های مردم از این وزارتخانه است. چیزی که اصلا شنیده نمی‌شود و مدیران وزارت ICT نسبت بدان بیگانه اند. چه خبر از شکایت ما از مرکز مخابرات شهید مدنی تهران (بلوار کشاورز- خ شهید کبگانیان). آیا بعد از ده‌ها بار تکرار رسانه‌ای، شنیدید؟

شعار سال:ظهر چهارشنبه و با حضور وزیر ارتباطات؛ احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر، محمود دعایی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و نصرالله جهانگرد، دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در دولت الکترونیک، از نخستین جلد مجموعه ده جلدی تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات در محل انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، جلد نخست این مجموعه که با ایده و اهتمام مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات به سرانجام رسیده است شامل فرازهایی از دانش و تجربیات مدیریتی مرتضی نبوی، سیدمحمد غرضی، محمدرضا عارف، رضا تقی‌پور، محمدحسن نامی و نصرالله جهانگرد در دوره سرپرستی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا منتشر و وارد بازار شده است.

آذری‌جهرمی در آیین رونمایی تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات گفت: از دو سال پیش و با پیشنهاد مرکز روابط عمومی، ایده تاریخ شفاهی را شروع کردیم چون معتقد بودیم دانش و تجربه‌های مدیریت وزرا و مدیران در دولت‌ها راهگشای مسیر پیش روی ماست و وظیفه داریم بنیان‌هایی را که مدیران قبلی بنا نهاده‌اند تقویت کنیم و به‌ ثمر برسانیم.

وزیر ارتباطات افزود: امروز در محوطه وزارت ارتباطات فضای بزرگی به‌ نام باغ مشاهیر نامگذاری شده و برای هریک از وزیران و معاونان قبلی درختی به یادگار غرس شده است تا یاد و نام وزرا و معاونان سابق این وزارتخانه به یادگار ماندگار شود.

همچنین سیدجمال هادیان، رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و مدیر پروژه تاریخ شفاهی ارتباطات، گفت: ضبط و تدوین تاریخ شفاهی از دو سال پیش آغاز شد و در مجموع ۴۵ وزیر و معاون وزیر شاغل بعد از انقلاب در ادوار مختلف روبه‌روی دوربین تاریخ شفاهی قرار گرفتند.

وی افزود: حاصل این تلاش دو ساله ده جلد کتاب و ۲۰ مستند تلویزیونی است که تا کنون یک جلد کتاب و3مستند منتشر شده است و بتدریج تمامی مجلدات و مستندهای تصویری منتشر خواهد شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار: 2 اسفند  1399  ، کدخبر: 570072،www.irannewspaper.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
این اذری جهرمی هم میره ولی یادمون بمونه باید از این به بعد از وزیری حمایت کنیم که پاسخگو باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین