پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
استاندار فارس با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در این استان برای بهبود و توسعه ارتباطات، فارس را در این زمینه پیشتاز دانست.
شعار سال: عنایت‌الله رحیمی، در مراسم راه‌اندازی اولین سایت با تکنولوژی ۵ G در شیراز، گفت: فارس اولین استانی ا‌ست که زمینه راه‌اندازی این تکنولوژی را فراهم کرده است.

به گفته استاندار فارس، استفاده از سایت و تکنولوژی ۵ G کاهش هزینه‌های تردد، افزایش پاکی و زیبایی شهر و کاهش آلایندگی را در شهر به دنبال دارد و می‌تواند معرف فرهنگ کهن و پیشرو استان فارس باشد.

رحیمی گفت: امروز سرعتی که کشور‌ها به ویژه کشور‌های توسعه یافته برای توسعه و ترقی دارند، خارق‌العاده است و ما هم با همین سرعت باید مسیر توسعه را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مسیر‌های توسعه، موضوع ارتباطات است که در ایران هم با توجه به اهتمام وزیر ارتباطات و مجموعه‌های دانش بنیان این اتفاق رقم خورده است، افزود: در شهر شیراز هم بستر‌های لازم در این باره فراهم شده، اگرچه نیاز به تصمیم‌های عاجل تری برای ایجاد و تجهیز تاسیسات و امکانات مورد نیاز، داریم.

استاندار فارس ادامه داد: چه در زمینه مدیریت شهری، چه در حوزه معادلات تجاری و توسعه فرهنگی و چه ضریب امنیتی، وجود این سایت و تکنولوژی می‌تواند اثرگذار و مفید باشد هرچند آسیب‌هایی هم ممکن است ایجاد کند که نباید از آن غافل شد.

رحیمی عنوان کرد: همچنین این تکنولوژی می‌تواند حامل این پیام باشد که بدانیم دانشگاه‌ها، مجموعه‌های علمی و دانش بنیان ما زیرساخت‌های لازم برای معرفی خود را دارند.

استاندار فارس با بیان اینکه وزارت ارتباطات امروز نگاه مثبتی به فارس دارد، از دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و شورا‌های استان خواست تا از فرصت حضور وزیر استان فارسی در وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و فناوری‌های اطلاعات استفاده کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۴۲۱۱۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
چرا وقتي كشور پايتخت داره بايد همه تكنولوژي هاي نوين در محل تولد جناب وزير رخ بده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین